ESSENCE HELLO, GOOD STUFF! PORE MINIMIZING SERUM - RECENZIJA

11/25/2022


Prva asocijacija na spomen essence kozmetike definitivno nije skincare no kako se sve više brendova okreće ovom trendu tako je i essence u posljednje vrijeme svoj, već i ovako bogat asortiman, dopunio proizvodima za njegu kože lica. U trenutku kada sam krenula istraživati njihovu ponudu skincarea zapravo sam tražila serum za lice kojih bih ubacila u rutinu njege kože jer sam taman potrošila onaj koji sam do tada koristila pa je ovaj malac tako došao u moje ruke. Ovo ujedno nije jedini proizvod iz essencove Hello, good stuff! linije koji sam isprobala. Koristila sam njihovu Hello, good stuff! toniranu (BB) kremu koja mi je bila odlična.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 39,90 kn (na dan 25.11.2022.)
  • Količina: 30 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web shop, Muller, Bipa
Moj tip kože: mješovita koža

Essence Hello, good stuff! Pore minimizing serum sadrži vodu ploda nara, 9% niacinamida te 95% prirodnih sastojaka. Namijenjen je normalnoj koži lica te obećava sužavanje i pročišćavanje pora uz laganu formulu koja se brzo upija. Počnimo od ambalaže. Serum dolazi u staklenoj bočici sa staklenom pipetom. Vrlo se lako dozira pomoću nje i za ambalažu imam same pohvale. Već na prvi pogled pakiranje je jako zanimljivo jer se kroz prozirnu bočicu može vidjeti prekrasna roza boja seruma koja mi je odmah zapela za oko. Miris mu je divan, vrlo svjež, savršen za jutarnje razbuđivanje no kako znamo da parfemi nisu pretjerano poželjni u skincare proizvodima to bi se moglo gledati kao jedan mali minus. Posebice ukoliko imate osjetljivu kožu za koju znate da je osjetljivija na parfeme u sastavu proizvoda. Parfem se nalazi pri samom dnu popisa sastojaka pa to daje naslutit da nije jako zastupljen u sastavu no, kao što sam rekla, dobro je uzeti u obzir. Meni osobno ni najmanje nije smetalo. Serum je tekuć, jako lagan na koži, upija se rekordno brzo, a na koži ostavlja blago ljepljiv sloj koji je gotovo neprimjetan (lagano se osjeti pod prstima dok dirate kožu). Prilikom nanošenja na kožu primijetila sam da se blago pjeni/postaje lagano bijel što je fenomen koji nisam ranije uočila kod niti jednog seruma za lice. Išla sam malo istražiti o čemu bi mogla biti riječ i saznala da je to normalna pojava koja se javlja zbog određenih sastojaka u sastavu te da se događa i kod nekih poznatijih seruma poput The Ordinary 10% niacinamid i cink seruma. Dakle ništa neobično ako uzmemo u obzir sastav. Što se tiče djelovanja apsolutno ispunjava sve ono što obećava. Za moju mješovitu kožu u kombinaciji sa kremom koju koristim ujutro i navečer je izvrstan. Čak i samostalno na licu izvrsno se ponaša kao podloga za šminku. Rekla bih da mi šminka na njega sjeda ljepše nego na bilo koji drugi skincare proizvod koji sam do sad koristila. Koža je nakon njega zaglađena, mekana, nahranjena, a primijetila sam da mi se vidljivost pora redovitim korištenjem doista smanjila. Pore mi nikad nisu izgledale čišće i uže. To me ugodno iznenadilo posebno jer nisam imala nikakvih, a pogotovo ne velikih, očekivanja od ovog seruma. Mojoj koži lica odgovara zaista odlično. Moram priznati da sam se ugodno iznenadila Essence Hello, good stuff! Pore minimizing serumom. Povoljan je, lijepo njeguje i zaglađuje kožu, lagan je, brzo se upija, nije mi stvorio nikakve neželjene reakcije, doista pomaže u sužavanju i čišćenju pora, a šminka na njega sjeda izvrsno. Ne znam što bih više mogla poželjeti od jednog seruma za lice od nepunih 40 kn. Samo vam mogu reći da ga preporučam i da bih ga bez razmišljanja kupila ponovno. Drogerijski serum o kojemu se definitivno ne priča dovoljno. 

Sastav:
AQUA (WATER), GLYCERIN, NIACINAMIDE, PUNICA GRANATUM FRUIT WATER, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, XANTHAN GUM, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURYL SULFOACETATE, SODIUM OLEOYL SARCOSINATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM GLUCONATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM OLEATE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, SODIUM SULFATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, CI 14700 (RED 4)


Još recenzija seruma za lice koje bi vas mogle zanimati:

You Might Also Like

4 komentari

  1. Bas cu ga probati. Bioderma mi je super dok mi Garnier ne odgovara. A ovaj nije skup, pa cu mu dati priliku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Garnierove serume još nisam isprobala, ali me jako zanimaju pa mislim da su mi sljedeći na redu. Javi dojmove! 😊

      Izbriši
  2. Baš sam jučer čula da ovaj serum navodno uspoređuju s Glow Recipe Watermelon Glow serumom! Morat ću ga isprobati! 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow pa ovo je stvarno izvrsna infromacija, nisam imala pojma da bi mogao biti njegov dupe. Sad mi je još draži 😂

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe