Beauty New In #9: Muller, Dm, Notino

7/18/2020


Pozdrav svima! Nakon podulje pauze vratila sam se pisanju bloga i ne mogu vam opisati koliko mi je falio ovaj moj hobi koji se uvijek izgubi u moru obveza kojih je, otkada sam upisala fakultet, samo sve više i više. Dok me nije bilo kao svaka ljubiteljica kozmetike svako malo sam kupovala/isprobavala nove proizvode pa bi bila prava šteta da ih ne podijelim sa vama barem u obliku poneke recenzije. Dok čekate na recenzije svih tih više ili manje divnih proizvoda ovdje je jedan dio onih koje sam kupila u zadnje vrijeme. Neke od kupovina su od prije par mjeseci pa tako i neke od ovih fotografija nisu najljepše jer zapravo originalno nisu bile namijenjene za blog post no sve ove proizvode i dalje ili intenzivno koristim ili čekaju svoj red na isprobavanje pa su svakako relevantni i mislila sam da bi ih bilo zanimljivo uključiti. A o nekima od njih ćete čitati u nadolazećim recenzijama.


Krenuti ću sa posljednjom kupovinom koju sam obavila na Notinu. Tamo sam iskoristila dane kada je poštarina bila besplatna i nabavila zapravo samo neke osnovne i praktične stvari kao što su Kallos biotin šampon za kosu (26,80 kn) i keratin maska za kosu (30,60 kn) u pakiranjima od po jedne litre. Čula sam dosta pohvala na račun Kallos proizvoda no sada ih isprobavam po prvi put. Osim toga uzela sam i nekoliko Vanity enzimskih maramica (6 kn/kom) koje bi navodno trebale usporiti rast dlačica nakon depilacije (ne znam vrijedi li ovo i za nakon brijanja jer ih koristim po prvi put u životu). Vichy Dermablend (154,50 kn) tekući puder sam kupila na preporuku prijateljice i jedan je od proizvoda kojemu želim posvetiti zasebnu recenziju. Još mi je za oko zapela Essence pinceta (16,90 kn) pa sam i nju ubacila u košaricu.

Nekoliko tjedana prije toga sam takođe+r na Notinu ugrabila set kistova koji sam htjela već nekoliko godina,a radi se o Real Tehniques Everyday Essentials setu koji sam uz besplatnu poštarinu + kolegio studentski popust ugrabila za manje od 160 kn. Ne moram vam uopće govoriti da mojoj sreći nije bilo kraja. 


Na red je kao uvijek došao Muller u koji sam otišla jer mi je zafalilo dosta sitnica koje redovno koristim, ali se u košarici našao i pokoji novi proizvod. Zeiss sprej i krpica (30 kn) za čišćenje naočala su nešto najbolje bez čega ne mogu pogotovo otkad sam dobila nove naočale, imate moju preporuku ako tražite odličnu stvar za čišćenje naočala. Kako me uhvatila manija isprobavanja proizvoda za kosu u posljednjih godinu dana svako malo kupim nešto novo. Ovaj put su to bili got2be Guardian Angel sprej za zaštitu kose od topline (37 kn) i got2be lockmittel pjena za kosu (30ak kn) koje trenutno i dalje isprobavam. Što se tiče njege kože lica kupila sam Eveline Bio Vegan kremu za lice (30ak kn na akciji) za koju vam odmah mogu reći da mi se nije pretjerano svidjela, Garnier Skin active gel za isušivanje prištića (35 kn) te Merz spezial peel of masku (11 kn). Aveo gel za brijanje (oko 15 kn) i Dove piling za tijelo (35 kn) sam kupila po prvi put i oba proizvoda su mi doista odlična. Od dekorativne kozmetike sam uzela samo Catrice Glam Doll Sculpt & Volume maskaru (32 kn) koju je jako puno žena nahvalilo pa sam je jednostavno morala uzeti. Posljednja stvar iz Mullera je Kamil krema za ruke (10 kn) koja me privukla jer sam na pakiranju vidjela da je, recimo to tako, namijenjena korištenju tijekom rada na mobitelu i ostalim touch screen uređajima jer se jako brzo upija. Mislim da se tu samo radi o jako dobroj marketinškoj fori sa pakiranjem, a ne nekom revolucionarnom proizvodu jer je u konačnici to samo krema za ruke. 

Dva ''uljeza'' na fotografiji su Golden rose color expert lak za nokte u nijansi 17 (20 kn) i Golden rose longstay tekući ruž za usne u nijansi 07 (45 kn) koje nisam kupila u Mulleru već GR prodavaonici u Importaneu. Obavezno se moram vratiti po još nekoliko nijansi i jednog i drugog proizvoda jer su mi se pokazali doista odlični. 


Posljednja na redu je kupovina iz Dm-a gdje sam zapravo išla prije svega po Balea maske za stopala (25 kn) koje su mi jedno od najvećih beauty otkrića od prošlog ljeta. L'angelica šampon za tuširanje (17 kn) sam kupila po prvi puta nakon nebrojenih preporuka. Moram priznati da mi većina njihovih šampona ne odgovara mirisom jer su mi prejaki no ovaj i voćni su mi jako fini. Uzela sam i Mane 'n Tail konjski šampon za kosu (55 kn) koji sam htjela isprobati već neko vrijeme te Balea odstranjivač laka za nokte na pumpicu (11 kn) i Essence kapi za brže sušenje laka  (10ak kn) bez kojih  ne mogu. Ostatak su sve redom samo proizvodi za njegu lica. Sun dance spf 50 fluid za lice (25 kn) sam kupila na preporuku i još ga isprobavam pa ne mogu reći neke konkretne dojmove. Balea Aqua gel krema za lice (20 kn) se našla u košarici jer mi je trebala neka nova, lagana i hidratantna krema. Planiram vam nešto više o njoj pisati u jednoj od nadolazećih recenzija. Preostala tri proizvoda su također Baleini (kao što možete vidjeti Balea dominira u ovom dm šopingu) i to redom: Balea piling gel za lice (12 kn), Balea so frosty maska za lice (10 kn) i Balea trakice za uklanjanje mitesera (20 kn). Sva tri proizvoda su me jako ugodno iznenadila pogotovo uzmemo li u obzir cijenu koja je vrlo pristupačna. Posebice mi je žao što je ova maska za lice limited edition jer jer jedna od boljih drogerijskih sheet maski za hidrataciju koje sam probala. 


I to bi bilo to od ovog 'New In' blog posta. Zanima me jeste li koristili nešto od svih ovih proizvoda i kakvi su vam bili pa mi slobodno pišite dojmove.

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe