BALEA UREA KREMA ZA RUKE - RECENZIJA

9/14/2016


Uvijek je dobro posvetiti nešto vremena kvalitetnoj njezi ruku. Ne samo da će vam ruke izgledati dobro već će i bilo koja manikura izgleda stoput bolje na lijepo njegovanim rukama. Jedna od najvažnijih stavki u njezi ruku je, naravno, hidratacija, a tu u pomoć priskaču kreme za ruke. Bez obzira koliko ih još imam otvorenih ili onih koje pokušavam potrošiti, uvijek naletim na neku zanimljivu i na kraju je i kupim. Jedna od tih krema nedavno bila je Balea Urea krema koju sam htjela isprobati već jako dugo, ali uvijek bi se našla neka prije nje pa nikako da dođe na red. Sada sam je napokon isprobala i spremna sam sa vama podijeliti svoje mišljenje. Uživajte!


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 9,90 kn
  • Količina: 100 ml
  • Gdje kupiti: Dm prodavaonice i web trgovina
Balea Urea krema dolazi u nježno plavoj i ružičastoj tubici s kojom je vrlo lako dozirati proizvod. Tekstura kreme je vrlo lagana, nije vodenasta no nije ni pregusta, vrlo se lako nanosi. Sam proizvod sadrži 5% uree što je odlično za sve vas koji muku mučite sa izrazito suhom kožom ruku, urea tu doista može pomoći. Iskreno mogu reći da mi se svidjela već s prvim korištenjem. Jedna od najvećih prednosti je ta da je vrlo lagana i u kožu se upije u svega nekoliko minuta, a isto tako ne ostavlja masni sloj uopće. To je savršeno jer mrzim kreme od kojih su mi ruke masne. Balea Urea krema mi ruke čini mekima i hidratiziranima te pomaže kada su ruke jako suhe. Kutikule mi isto puno bolje izgledaju otkad je koristim što je super jer su mi često suhe i ne izgledaju dobro. Za kraj moram spomenuti miris koji je vrlo ugodan. Pomalo sladak i vrlo lagan. Ako vam se ne sviđa ne brinite jer se ne zadržava dugo na koži.

Ovaj proizvod definitivno odradi super posao na mojim rukama, sve što sam očekivala pa i više. Sada vidim zašto je i toliko hvaljena od strane mnogih blogerica. Jedna od najboljih krema za ruke koju sam imala prilike probati. Radi sve što očekujem od jedne kreme- lagana je, pruža odličnu njegu i brzo se upija, to je uglavnom sve što tražim. Ako ste poput mene i ove tri stvari su vam jednako bitne kao i meni onda će vam se ovaj proizvod jako svidjeti. Nema se više što puno za reći, odličan proizvod po odličnoj cijeni i definitivno planiram ponoviti kupnju. Moje iskrene preporuke!


Sastav:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Najčešće kupujem Baleine kremice i još me nikada nisu razočarale. Iduća na shopping listi je upravo ova ;)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe