Body & Soul Makeup Sponge- REVIEW

9/02/2016


Makeup sponges became such a common tool for applying a foundation or a concelear in the past few years. Ever since I first saw original Beauty Blender I was hoping some more affordable alternatives would be avalible at drugstores. Today, drugstores are full of this fun beauty tools and the real mission is finding the one that's the most similar or even better than original (if that's even possible :D). I started that mission by trying out my first ever makeup sponge- Body & Soul Makeup Sponge.
***
Spužvice za nanošenje šminke su u posljednjih nekoliko godina postale vrlo popularan alat za nanošenje pudera ili korektora. Još otkako sam prvi put vidjela originalni Beauty Blender nadala sam se da će se u drogerijama naći neke cjenovno pristupačnije alternative. Danas, drogerije su pune ovih zabavnih spužvica, a prava misija je pronaći onu koja će biti najsličnija originalu ili pak još bolja (ako je to uopće moguće :D). Ja sam tu misiju započela isprobavanjem svoje prve spužvice ikad- Body & Soul Makeup Sponge.



Basic info:

  • Price: 20 kn
  • Where to buy: Muller drugstores

There is a big possibility you are going to spot this sponges within the seconds from walking into Muller, they are always in those plastic transparent boxes and there is a whole bunch of them. They come packaged in a little see through boxes and have a top sealed with tape so make sure to check if the one you're going to buy has the tape on just to make sure you are getting the one that nobody opened before you.

I like to use it damp because I feel like it blends better that way even tough there is literally no difference between this sponge being dry or damp. You know how almost each and every one of this kind of makeup sponges expand when soaked in water? Well, this one doesn't expand or change what so ever. Texture, size, softness/firmness, everything is absolutely the same no matter what. You can see that a little better on my last photo. The sponge itself is quite gentle to the skin and blends foundation/ concealer good, doesn't make them patchy at all. I first apply foundation/ concealer to the skin and than just pat on with the sponge. However, I wish it was a bit softer. It's just not soft enough in my opinion. So far I washed it about 5-6 times, didn't notice any changes just don't expect all the foundation stains to come off but non of the pink washed off so thumbs up for that. Another thing that I didn't like about it at the beggining was smell. It smelled like plastic when I first took it out of the box but after 1-2 washes smell dissapeard completely.

In conclussion I can say Body & Soul Makeup Sponge does the job of blending really well. Is it easier than using a foundation brush? Well, I find them equally as easy and fun to work with. The only down side to Body & Soul Makeup Sponge it's it not being soft enough. Considering the price it's ok but I honestly doubt I'm going to buy it again. 

***

Osnovno o proizvodu:

  • Cijena: 20 kn
  •  Gdje kupiti: Muller

Velika je vjerojatnost da ćete vidjeti ove spužvice u roku od nekoliko sekundi od ulaska u Muller jer se stalno nalaze u onim plastičnim prozirnim kutijama i uvijek ih je hrpa. Dolaze pakirane u plastične prozirne kutijice koje su zatvorene selotjepom pa svakako pripazite da je ona koju kupujete zaljepljena samo kako bi bili sigurni da ju nitko otvarao prije.

Ja je najčešće koristim mokru jer sam dobila dojam da tako bolje blenda proizvode iako ne vidim apsolutno nikakvu razliku između suhe i mokre spužvice. Znate kako se gotovo svaka ovakva spužvica poveća kada se namoči u vodi? E pa ova se ne povećava ni ne mijenja uopće. Tekstura, veličina, mekoća/tvrdoća.. sve je apsolutno isto. To se nešto bolje vidi na zadnjoj slici. Sama spužvica je nježna prema koži i puder/korektor se mogu dobro izblednati, ne ostavlja nikakve tragove. Prvo nanesem puder/korektor na kožu i zatim spužvicom utapkavam proizvod. Jedino što bih voljela je da je mrvicu mekša jer po meni nije dovoljno mekana. Do sada sam je oprala 5-6 puta i nisam primjetila nikakve promjene. Nemojte očekivati da će sve mrlje od pudera otići dolje, ali nisam primjetila da se roza ispire pa eto ima palac gore za to od mene. Još jedna stvar koju moram spomenuti, a da mi se na početku nije svidjela je miris. Kada sam je prvi put izvadila iz kutijice malo je smrdila po plastici no srećom već nakon 1-2 pranja neugodan miris je potpuno nestao.

Kao zaključak mogu reći Body & Soul Makeup Sponge radi dobar posao blendanja proizvoda. Je li jednostavnije koristiti spužvicu ili kist? Pa... meni je oboje jednako zanimljivo raditi sa oboje. Jedina loša strana Body & Soul Makeup Sponge spužvice je to što nije dovoljno meka tj što je pretvrda. S obzirom na cijenu radi se o jednoj ok spužvici no sumnjam da bih je ponovo kupila. 


What is your favorite drugstore makeup sponge?
Koja vam je najdraža drogerijska spužvica za nanošenje šminke?

You Might Also Like

11 komentari

  1. Ja ne mogu ništa s njom osim možda blendanje korektora, jednostavno mi je pretvrda.
    Ukoliko si u mogućnosti probaj Oriflamovu spužvica, oko 20 kuna je isto, ali mislim da je i manje. Mekana, naraste u vodi, lijepo izblendam lice s njom da sloj ne bude debel. Baš je odlična, a imam je već 4mj i nije se još uništila.

    http://www.valentina-grahovac.iz.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to mi je i najveća zamjerka i zbog toga sumnjam da ću je ponovo kupiti (zapravo znam da neću). Hvala puno na preporuci, baš ću škicnut tu Oriflameovu dobro mi zvuči. :)

      Izbriši
  2. E konacno da se netko slaze sa mnom da je dosta tvrda haha
    Imam je vec neko vrijeme. Koliko god ju koristim- i dalje je ista..a mrlje od pudera sam uklonila sa Baby Becutan sapunom u kamenu. 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. update: nakon 15-tak korištenja je tvrda, nakon toga mekana i posao s njom ide k'o od šale :D

      Izbriši
  3. Ja nisam probala ovo cudo jos uvek, nekako se drzim cetki i to mi je hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja obožavam spužvicu za nanošenje pudera. Koristim od RT Miracle Sponge nekako mi je najsličnija beauty blenderu do sad. Tako da mislim da ću ovu preskočiti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala sam ju i ne sviđa mi se i slažem se da je nešto što ne bih ponovno kupila. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. sada imaš akciju da uz bilo koji Max factor puder dobijes i RT spožvicu, probala sam i super je, daje dosta prirodan efekt, i sviđa mi se. U Mulleru također možeš kupiti i one trokutaste spužvice, 12 kn za 6 komada, meni su osobno te odlične za cijenu,super se peru i mekane su, pogotovo nakon pranja ili kada ih se navlaži :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pretvrda je i meni i slazem se da se nista ne mijenja kad se smoci. Vjerujem da ima puno boljih na trzistu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Probala i isto mi je pretvrda, moram naći neku bolju! :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe