MTV VMAs 2016 Best & Worst Looks

8/31/2016


Another MTV VMAs are behind us and now it's my favorite time, time to recap the entire night including looks. There were some really good choices and some not as good ones in my opinion but I am going to let you be the judge.
______________________________________________________________________________________________________________

Još jedne MTV VMA dodjele su iza nas i sada dolazi moje najdraže vrijeme, vrijeme da bacimo još jedan pogled na neke od modnih kombinacija. Bilo je vrlo dobrih odabira i onih ne tako dobrih po mom mišljenju, ali ostavljam vam da prosudite sami.


Ansel Elgort

Let's start with a male for once. Ansel Elgort... honestly I have no idea what happened here. This is probably one of the worst male outfits I've ever seen on this type of event. A big no no for me.
______________________________________________________________________________________________________________

Počnimo jednom sa muškom osobom. Ansel Elegort... iskreno nemam pojma što se tu dogodilo. Ovo je vjerojatno jedan od najgorih muških lookova koje sam vidjela na ovakvim događanjima. Veliki promašaj po meni.


Ariana Grande 

Even though I am not her biggest fan I have to say I find this outfit pretty cute. She is quite petite so this look fits her really good. Pants are my fave!
______________________________________________________________________________________________________________

Iako nisam njena najveća obožavateljica moram reći da mi je ova kombinacija slatka. Ona je sićušna pa joj jako dobro pristaje. Hlače su mi favorit!


Ashley Graham

My girl crush Ashley Graham totaly slayed it! She went for a pretty brave combination but I am really glad she did since she looked amazing in my opinion. Go Ashley!
______________________________________________________________________________________________________________

Moj girl crush Ashley Graham je totalno rasturila! Odabrala je prilično hrabru kombinaciju i drago mi je da je tako jer je po meni izgledala odlično. Naprijed Ashley!


Beyonce & Blue Ivy

Queen B and Blue Ivy are next. They look very cute together on this photo. The only thing I just can't get over are this feathers on Beyonces dress. I feel like dress would look so much better either without feathers or just with the feathers on her chesr area.
______________________________________________________________________________________________________________

Queen B i Blue Ivy su sljedeće na redu. Izgledaju jako slatko skupa na ovoj fotografiji. Jedina stvar preko koje nikako ne mogu prijeći je to perje na Beyonceinoj haljini. Mislim da bi haljina izgledala puno bolje ili bez perja ili da je ostavila perje samo na području prsa.


Britney Spears 

Britney chose a classic you-can't-go-wrong look. Sipmle black dress and black pumps are always a good combination but I must say it does look a bit boring.
______________________________________________________________________________________________________________

Britney je odabrala klasičnu nemreš-fulat-ni-da-hoćeš kombinaciju. Jendostavna crna haljina i crne salonke su uvijek dobra kombinacija no moram reći i pomalo dosadna.


Cassie

Call me crazy but I just don't get this Cassies look. I like the blazer, I like the pants, I like the jewerly and I like the bag but definitely not all together in one outfit.
______________________________________________________________________________________________________________

Call me crazy, ali uopće ne razumijem ovaj Cassien look. Sviđa mi se sako, sviđaju mi se hlače, sviđa mi se nakit i sviđa mi se torbica, ali definitivno ne sve u jednom outfitu.


Fifth Harmony

Fifth Harmony girls were trully in harmony. They all decided to play safe and choose black combinations. I think they look really good, they are young, good looking girls and I think they choose well.
______________________________________________________________________________________________________________

Fifth Harmony cure su doista bile u harmoniji. Sve su odlučile igrati na sigurno pa su tako odabrale crne kombinacije. Mislim da izgledaju jako dobro, mlade su, zgodne cure i mislim da su dobro odabrale.


Hailey Baldwin

Antoher black outfit choice this time by Hailey Baldwin. It's a George Chakra embroidered jumpsuit that looks very nice and elegant on her. It honestly reminds me of something Zuhair Murad would design which is good since he is one of my favorite designers.
______________________________________________________________________________________________________________

Još jedna crna kombinacija ovaj puta Hailey Baldwin. Radi se od kombinezonu Georga Chakre koji na njoj izgleda vrlo lijepo i elegantno. Iskreno, podsjeća me na nešto što bi Zuhair Murad dizajnirao, što je dobro, jer mi je on jedan od omiljenih dizajnera.


Halsey

Halsey chose a shiny silver combination head to toe, she even had metalic silver on her nails. This is definitely the outfit not everyone can pull off but I think Halsey did and she did it really good.
______________________________________________________________________________________________________________

Halsey je odabrala sjajnu srebrnu kombinaciju od glave do pete, čak je imala i metalik srebrne nokte. Ovo je definitivno kombinacija koju ne može svatko isfurati (tu u biti mislim na kombinezon), ali mislim da je ona to uspjela i to prilično dobro.


Joan Smalls

Joan Smalls outfit looks quite interesting. I really like the flare pants with a pop of white on the sides. However, there is something missing to this outfit, maybe a more statement pair of earings or a cool bag.
______________________________________________________________________________________________________________

Kombinacija Joan Smalls je prilično interesantna. Sviđaju mi se široke hlače i bijeli detalji sa strane. Bilo kako bilo, nešto mi ovdje fali, možda par upečatljivijih naušnica ili neka dobra torbica.


Kim and Kanye

Next are in my opinion one of the worst looks that night- Kim and Kanye. I still don't understand why did they end up on a cover of Vogue a few years ago tbh. Kims outfit looks vulgar and tasteless in my opinion.
______________________________________________________________________________________________________________

Sljedeći su na rednu jedni od po meni najgore obućenih te večeri- Kim i Kanye. I dalje ne razumijem kako su završili na naslovnici Vogue-a prije par godina ako ćemo iskreno. Kimin outfit po meni izgleda vulgarno i neukusno.


Naomi Campbell 

Even though Naomi is a very good looking woman this dress seems a bit to short. It would look amazing if it was a bit longer, maybe even a midi dress and I would add a bit more statement jewerly.
______________________________________________________________________________________________________________

Iako je Naomi jedna vrlo zgodna žena, ova haljina je mrvicu prekratka. Izgledala bi super kad bi bila nešto duža, možda čak kao midi haljina i ja bi još dodala nešto upečatljiviji nakit.


Nicki Minaj

This is probably the most elegant Nicki I've ever seen. She looks amazing even though I wish that the sides of her dress were not as sheer, it would look 1000 times better.
______________________________________________________________________________________________________________

Ovo je vjerojatno najelegantnija Nicki koju sam ja ikada vidjela. Odlično izgleda iako bi 1000 puta bolje izgledalo da haljina sa strane nije toliko prozirna.


Rita Ora

Rita Ora chose a totaly punk look which I honestly don't like. I was never really following that kind of style but if you are into punk/rock style you are probably going to love this look of hers.
______________________________________________________________________________________________________________

Rita Ora je odabrala totalni punk look što se meni osobno nije svidjelo. Nikada nisam pratila taj stil no ukoliko ste pobornici punk/rock stila onda će vam se vjerojatno njen look jako svidjeti.


Alicia Keys

First of all I must say Alicia looks amazing without makeup! Her dress was however a big no no in my opinion, it made her look way older than she really is, but it is her vibe kind of so I get it.
______________________________________________________________________________________________________________

Prije svega moram reći da Alicia izgleda odlično bez šminke! Njena haljina je, s druge pak strane, totalni promašaj po mom mišljenju jer u njoj izgleda puno starija nego što doista je, no totalno je u njenom stilu pa donekle i razumijem odabir.


Tinashe 

So the moment I saw this look it immediately reminded me of Blake Livelys look from Cannes Film Festival 2016 and guess what- it's the same red jumpsuit by the same designer (Juan Carlos Obando). I don't know did Tinashe did this on purpose or not but I love Blake Livelys style and this look as well.
______________________________________________________________________________________________________________

Istog trena čim sam vidjela ovaj look podsjetio me na look koji nosila Blake Lively na Cannes film festivalu 2016 i pogađate- radi se o istom crvenom kombinezonu istog dizajnera (Juan Carlos Obando). Neznam je li Tinashe ovo namjerno napravila ili ne, ali ja obožavam stil Blake Lively pa tako i ovaj look. 


Rihanna 

I saved the best for the last. Honestly don't know were to start. First of all she looked amazing, her dress was totaly her style, makeup, hair... everything was on point. And than those few minutes of her and Drake on stage were the most amazing thing ever. I still smile whenever I remember the speech. :D
______________________________________________________________________________________________________________

I ostavila sam najbolje za kraj. Iskreno neznam otkud bih počela. Prvo, izgledala je oodlično, haljina je bila totalno njen sitil, šminka, frizura... sve je bilo on point. A onda i onih nekoliko minuta nje i Drakea na pozornici je bilo nešto najbolje ikad. I dalje se nasmijem kad god se sjetim govora. :D



That's pretty much it for this years MTV VMAs Look Recap. Which looks were the best and which the worst in your opinion?
______________________________________________________________________________________________________________

To je manje više to od pregleda ovogodišnjih MTV VMA lookova. Koji su  najbolji, a koji najgori po vama?




Photos sources: Vogue.com, Popsugar.com, Elle.com

You Might Also Like

3 komentari

  1. Jako me razocarao Ansel, ali slazem se s Kimye outfitom, koma su. Baldwin se slayala cijeli outfit, za mene defintivno najbolja.

    Btw. Blue Ivy je preslikana otac. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Love this! I wAs obsessed with Ashley grhams outfit!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Apsolutno se slazem sa tobom u vezi svega :)

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe