MAYBELLINE FIT ME MATTE + PORELESS KOMPAKTNI PUDER, 090 TRANSLUCENT [RECENZIJA]

7/01/2024


Na dane kada se šminkam puder u kamenu mi je neizostavan korak prilikom nanošenja šminke. Osobito zbog masnije T-zone (područje čela i nosa), no i zbog želje da mi šminka bude postojana neko pristojno vrijeme. Upravo zbog toga sam se do sada susretala sa raznim puderima u kamenu, a posljednji u nizu je bio upravo Maybelline Fit Me matte + poreless puder u kamenu.


Osnovno o proizvodu:
  • cijena: 6,90 € (na dan 01.07.2024.)
  • količina: 9 g
  • gdje kupiti: Dm prodavaonice i internetska trgovina, Muller, Bipa, Notino, Lijepa.hr, Pink Panda
Moj tip kože: mješovita koža

Maybelline Fit Me Matte + Poreless puder u kamenu dolazi u čvrstoj, crnoj, plastičnoj ambalaži. Ambalaža se sastoji od 2 dijela. Gornji sa prozirnim poklopcem u kojemu se nalazi i sam proizvod te donji dio ambalaže u kojemu su ogledalce i spužvica za nanošenje pudera. Vrlo praktično ukoliko ga nosite sa sobom na putovanje ili u bilo koju drugu svrhu. Na našemu tržištu dostupno je ukupno četiri nijansi, a ja sam se odlučila za 090 trasluscent jer ukoliko brend u ponudi ima transparentni puder u kamenu odnosno nijansu najčešće ću posegnuti upravo za njom. Za nanošenje sam uvijek koristila klasičan kist za puder u kamenu ili kabuki kist. Prilikom nanošenja odnosno ''umakanja'' kista u proizvod puder se mrvicu trusi, no ne radi se o nekoj zabrinjavajućoj količini kakvu sam znala vidjeti kod podosta drugih kompaktnih pudera. Jednako tako, trušenje je kod ovakve vrste proizvoda učestala (rekla bih i normalna) pojava. Vrlo lijepo sjeda na kožu i fiksira tekuću podlogu te opravdava svoj naziv u dijelu ''matte + poreless'' jer koži doista daje kompletno matt izgled, a pore su nakon nanošenja zaista manje vidljive. Ono po čemu se meni istaknuo u odnosu na ostale kompaktne pudere koje sam koristila je to što sam primijetila da mi podlogu puno duže drži fiksiranom te sjaj i sebum pod kontrolom. Dok mi se sa nekim puderima u kamenu T-zona krene sjajiti već nakon pola sata do sat vremena, sa ovim puderom se to ne događa ni blizu tako brzo. To je razlog zbog čega sam ga koristila i prilikom šminkanja za neke posebnije prigode jer sam znala da će mi šminku i sjaj dovoljno dugo držati pod kontrolom. Ukoliko imate jako suhe/dehidrirane dijelove kože mogao bi ih dodatno istaknuti. Nije mi stvarao nikakve iritacije, prištiće niti ikakve negativne reakcije na koži.

Za kraj, nakon što sam potpuno potrošila cijelo pakiranje, mogu zaključiti kako je Maybelline Fit Me Matte + Poreless puder u kamenu proizvod koji iskreno mogu preporučiti. Od svih drogerijskih kompaktnih pudera koje sam do sada isprobala ističe mi se dugotrajnošću te bih ga zbog toga posebice preporučila osobama sa mješovitom i masnom kožom lica koje muku muče sa neželjenim sjajem na koži. 

Sastav:
TALC, PERLITE, TRIISOSTEARIN, PHENYL TRIMETHICONE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, [+/- MAY CONTAINCI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, ]

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe