POTROŠENI PROIZVODI #6

7/26/2024


Od listopada pretprošle godine nisam vam pisala o proizvodima koje sam potrošila i baš mi je jako falila ova rubrika. Posljednjih nekoliko mjeseci sam se zato trudila marljivo sakupljati sve ambalaže potrošenih proizvoda i sada dok vam ovo tipkam pored mene stoji jedna velika vreća dupkom puna ambalaža koje čekaju da ih odnesem reciklirati. No prije nego što to učinim poslužit će mi još jednom za kraj za pisanje ovog posta. Idemo vidjeti što sam to sve potrošila i što imam za reći o ovim proizvodima.


Gliss Supreme lenght regenerator u spreju - odličan kao i svi ostali Gliss regeneratori u spreju koje sam do sad koristila. Prekrasno miriše, jako lijepo raspetljava i hrani kosu, a pritom ne otežava kosu. Gliss regeneratore u spreju jako volim, koristim ih na ručnikom prosušenoj kosi nakon pranja jer ih nije potrebno ispirati.

Dove advanced care original dezodorans - klasično dobar izbor ukoliko niste sigurni koji dezodorans uzeti. Vrlo ugodnog, čistog mirisa karakterističnog za Dove original proizvode koji meni osobno jako odgovara. 

Balea Melon Love pjena za brijanje - odlična pjena limitiranog izdanja, prekrasnog mirisa koji će vas trenutačno razbuditi. Iako vam nikada nisam previse pisala o njihovim pjenama za brijanje na blogu Balea doista ima odličan izbor vrlo dobrih pjena i sve koje sam do sada isprobala bile su mi super. Ista stvar je bila i sa ovom. 

Vichy dermablend tekući puder, nijansa 15 opal - mnogo puta sam vam htjela napisati recenziju ovog pudera, no nikada nije došla na red. Radi se o izvrsnoj tekućoj podlozi posebice za osobe sa osjetljivom kožom lica koja pruža vrlo dobro prekrivanje. Možda ponovim njegovu kupnju kako bih vam mogla napisati nešto detaljniju recenziju.


Borotalco Original dezodorans - po pitanju mirisa mi nije odgovarao. Miris mi je prezagušljiv i puno više preferiram Borotalco Active verziju koja svježijeg mirisa. Po pitanju učinkovitosti i kontrole znojenja i neugodnih mirisa mi je bio jednako dobar kao i Active verzija, no zbog mirisa ga neću ponovno kupiti.

The Body Shop Joy & Jasmine miris za tijelo - najbolji sprej/miris za tijelo koji sam do sada imala prilike koristiti! Za sve ljubitelje parfema i mirisa sa notama jasmina ovaj sprej je pun pogodak i rekla bih savršen izbor za ljeto i dane kada je zbog vrućine mnogima draže posegnuti za nešto laganijim mirisima od teških, moćnih i jakih parfemskih nota. Sada bih svakako voljela isprobati još neki od mirisa koje The Body Shop ima u ponudi, a vama ovog od srca preporučam.

Balea dnevna krema za normalnu i mješovitu kožu, 10% aloe vera i SPF 15 - nije me se posebno dojmila. Iako je navedeno kako se radi o kremi za normalnu i mješovitu kožu lica meni je na mojoj mješovitoj koži čak i u malim količinama bila preteška. Imala sam osjećaj kao da ''sjedi'' na površini kože i ne upija se odnosno baš težak/masni osjećaj na koži. 

Essence Pretty Natural tekući puder, nijansa 010 cool porcelaine - Murphyjev zakon u kozmetičkom svijetu svijetu glasi otprilike: ,,kada pronađete proizvod koji vam savršeno odgovara postoji gotovo 100%-tna vjerojatnost da će ga brend izbaciti iz prodaje''. To je točno ono što se dogodilo meni sa ovim puderom. Bila sam sigurna da sam napokon našla drogerijski puder koji mi savršeno odgovara po svim parametrima i nakon prve potrošene tube saznala sam kako ga je essence povukao iz prodaje. Iako je to poprilično normalna pojava sa essencovim asortimanom, ovo je prvi njihov proizvod za kojega mi je istinski žao što ga više ne mogu kupiti. Puder je (posebice za tu cijenu) bio savršen. Lagan, prekrasno se blendao u kožu, nijansa mi je savršeno odgovarala, licu je davao najljepši zdravi izgled i sjaj. Doista izvrstan proizvod koji je na koži izgledao točno onako kako se i zove - lijepo i prirodno.

Olival Professional Mattifying Mousse SPF 50 - iako se objektivno gledano radi o zaista kvalitetnom proizvodu meni osobno nije odgovarao. Tekstura i formula su mi bile preteške na licu i oči su me jako pekle od njega koliko god se trudila izbjegavati područje oko očiju prilikom nanošenja. Moje oči su inače osjetljive i znam da je česta pojava sa kremama sa zaštitnim faktorom da znaju peči za oči, no meni je to kod ove kreme jako smetalo. Nisam je potrošila do kraja upravo iz tog razloga, no dovoljno sam je isprobala kako bih stekla konkretan dojam te je neću ponovno kupiti.


Balea Beauty Expert krema za lice sa peptidima i ekotinom - za mene savršena noćna krema za lice. Potrošila sam je do zadnje kapi. Nešto je bogatije teksture i formule (moglo bi se reći i teže), no jako mi je odgovarala kao noćna krema jer bih je nanijela u večernjoj rutini njege kože i probudila se sa savršeno nahranjenom kožom lica. Pritom nema mirisa, vrlo je nježna i nije mi izazvala nikakve iritacije. Ima moje preporuke.

Revox light texture krema za lice - ovo je moje novo otkriće o kojem vam svakako moram napisati detaljniju recenziju. Kupila sam je u periodu kada na policama već neko vrijeme nisam mogla naći svoju omiljenu Mixa Hyalurogel light kremu za koju sam tad tražila dostojnu zamjenu. I čini mi se da sam ju pronašla u ovoj kremi. Odlična je, vrlo lagana, a istovremeno prekrasno njeguje kožu. Sigurno ću ju ponovno kupiti.

Revox 10% niacinamid serum za lice - na fotografijama vidite ne jednu, ne dvije već tri bočice ovog seruma pa vjerujem kako su dodatni komentari suvišni i sačuvat ću ih za posebnu recenziju koju ovaj serum zaslužuje. Istina je da sam potrošila 4 ili 5 bočica istog, no ostale su tijekom čišćenja su završile u smeću pa nisu dočekale fotografiranje za ovaj post. Mislim da je vrijeme da otvorim horizonte prema nekim drugim serumima sa niacinamidom jer još mnoge želim isprobati, ali ovome ću se zasigurno vratiti.

CV Cadea Vera 10% vitamin C serum za lice - nije mi bio nešto posebno niti sam primijetila ikakve pozitivne promjene na koži prilikom korištenja i testiranja. Kupila sam ga na blef pa nisam posebno razočarana, no neću ga ponovno kupiti.

essence express dry drops kapi za brše susšenje laka - imam osjećaj da se ove kapi nađu u gotovo svakom mom nblog postu o potrošenim proizvodima, ali nije čudo jer sam im vjerna već godinama. Odličan proizvod koji mi je obavezan korak kada si ne radim trajni lak već lakiram običan lak za nokte.


Maybelline Fit me korektor, nijansa 05 - izvrstan, lagan korektor o kojemu sam vam nešto više pričala u recenziju koju možete pročitati OVDJE.

essence skin lovin' sensitive korektor - moram priznati da mi nije bio ništa posebno. Miris mi nije odgovarao, a samo djelovanje, aplikator, pokrivna moć i ostale karakteristike nisu bili doista ništa vrijedno pažnje po mom mišljenju. Mislim da postoje daleko bolji korektori drogerijskog ranga kao što je, primjerice, Catrice Camouflage kojemu se uvijek rado vraća.

Mixa Optimal tolerance dvofazno sredstvo za uklanjanje šminke - detaljnu recenziju sam vam napisala nedavno pa moje dojmove možete pročitati OVDJE

L'occitane Neroli&Orchidee parfemsko mlijeko za tijelo - ovaj miris, tekstura, to koliko se lijepo razmazuje po tijelu i kako lijepo njeguje kožu - apsolutno sve u vezi ovog mlijeka je savršeno do te mjere da ga ne mogu dovoljno nahvaliti. Zaljubila sam se u cijelu Neroli&Orchidee liniju i njen miris.

Ziaja Tsubaki maska za kosu - izvrsna maska koju ne mogu dovoljno nahvaliti! Već dugo mi kosa nije ovako dobro reagirala na neku masku za kosu i sigurno ću je ponovno kupiti jer mi ju je bio pravi gušt koristiti. Miriše božanstveno, do te mjere da su me ljudi znali ispitivati kakav sam to miris/parfem stavila na sebe. A kosu njeguje još bolje no što miriše.

Ziaja Goats milk maska za kosu - još jedna zaista odlična maska. Ne miriše ni blizu tako dobro kao prethodna, ali svejedno jako lijepo njeguje kosu i ne isključujem mogućnost da bih ju ponovno kupila.


Balea Oil Repair Intensiv maska za kosu - maska o kojoj ne znam što bih mislila. Svakako olakšava raščešljavanje kose i kosa bude nešto mekša nakon pranja, no ne mogu reći da sam primijetila ikakav posebno wow efekt bilo po pitanju njegovanosti kose ili ičega drugog. 

Maybelline Fit Me Matte + Poreless puder u kamenu - njegovu detaljnu recenziju sam vam pisala OVDJE

CD Water Lilly mini deo sprej - ovakve mini proizvode volim nositi sa sobom u torbici ako u bilo kojem trenutku tijekom dana osjetim potrebu da se mrvicu osvježim. Osim što mi se pokazao vrlo dobar u ulozi deo spreja, sadrži 0% aluminija i mikroplastike te sam ga povremeno znala našpricati na sebe kao sprej za tijelo. Jako dobar proizvod koji mi se izrazito svidio i čiju bih kupnju zasigurno ponovila. Ovi sprejevi su u Mulleru dostupni u većim pakiranjima. 

Maybelline Lifter Gloss, 009 Topaz - prekrasno sjajilo i prekrasna nijansa. Iako ga je još malo ostalo u pakiranju do tog ostatka proizvoda je nemoguće doći aplikatorom pa ga nažalost bacam sa još trunkom nepotrošenog proizvoda. Sve u svemu jako mi se svidjelo iako sam dobila dojam da se poprilično brzo troši.

Dove piling za tijelo sa sjemenkama šipka - Dove pilinzi su moji omiljeni, a ovo je jedan od njih koji kupujem isponova i isponova. Najugodnija i najljepša tekstura pilinga za tijelo koju sam do sada isprobala i od srca ih mogu preporučiti svakome jer znam da će se svidjeti čak i osobama sa osjetljivijom kožom koji ne vole grube pilinge. 


♻️

 Sve ambalaže potrošenih proizvoda obavezno recikliram pa i vas pozivam na pažljivo zbrinjavanje/razvrstavanje kozmetičkog otpada. Možemo uživati u kozmetici, a istovremeno paziti na okoliš. 

♻️


Još blog postova o potrošenim kozmetičkim proizvodima koji bi te mogli zanimati:

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe