6/22/2014

Catrice 030 Love&Peach defining blush- recenzija

 
 
 Nije tajna da sam feliki fan Catrice rumenila, a kao takva morala sam nabaviti još jedno njihovo rumenilo u nijansi koju još nisam imala. Prvenstveno njihova rumenila volim jer im do sada još nisam uspijela naći niti jednu zamjerku. Ističu se kao i cijenom zako i svojom kvalitetom, a omjer tog dvoje je u ovom slučajo savršen.

Catrice rumenilo koje ja danas imam ovdje za vas je Love&Peach 030. Rumenilo dolazi u količini od 5g, a potrebno ga je potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Ovo rumenilo moguće je nabaviti u Dm, Muller i Kozmo drogerijama po cijeni od 29 kn. Dakle vrlo povoljno. Sama ambalaža se meni jako jako sviđa jer je skroz minimalistička, a jako kvalitetna i praktična. Ambalaža je načinjena od vrste plastike i prozirna je, a nijansa samog rumenila jasno se vidi kroz poklopac. Ambalaža je isto tako jako čvrsta i bez preblema će preživjeti koji pad. Na samom proizvodu otisnut je zanimljiv uzorak.

 


A sada malo više o nijansi. Nijansa je izuzetno lijepa breskvasta peachy nijansa koja odlično paše u dosta lookova jer licu daje jednu jako lijepu prirodnu boju i predivno izgleda na licu. Pigmentacija ovog rumenila je odlična! Isto tako blenda se jako lijepo. Što se tiče same trajnosti proizvoda nisam uspijela nači zamjerku ni na tom području. Od kad sam ga kupila nosim ga vrlo vrlo često jer mi se sviđa taj prirodni look koji daje mojoj koži.




Za kraj mogu samo reći da se radi o jednom izuzetno kvalitetnom rumenilu kao i ostatku Catrice-ovih rumenila i toplo bih ga preporučila jer po meni ovdje se radi o proizvodu kojem su omjer cijene i kvalitete odlični i dobijete mnogo više od onoga što možda očekujete za tu cijenu.

Jeste li ljubitelj Catrice rumenila? Koje su vam nijanse najdraže?

You Might Also Like

2 komentari

  1. I meni je ovo najdraze rumenilo :D Nisam se dugo dvoumila koju cu nijansu izabrati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo jedna od najljepših nijansi Catriceovih rumenila koja su sva stvarno predivna :)

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe