8/22/2014

Essence Quattro eyeshadow, 05 to die for- RECENZIJA

 


Neutralnih sjenila nikad dosta! Živa istina! :) U potrazi za dobrim i kvalitetnim, a u isto vrijeme pristupačnim neutralnim sjenilima/paletama ovo je jedna od paletica koje sam isprobala. Moje dojmove pročitajte u nastavku.



 Što kaže Essence: quattro sjenilo – četiri stila. različite teksture od shimmering do intenzivnog sjaja osiguravaju neograničenu kreativnost za tvoj izgled. izvrsna disperzija boja i dugotrajnost osiguravaju rezultat da pretvore quattro sjenilo u apsolutnog favorita!
 
Paleta dolazi u cvrstoj plasticnoj ambalazi u količini od 5 grama. Možete je kupiti u Muller, Dm i Kozmo drogerijama po cijeni od 27 kn, a potrebno ju je portošiti u roku od 36 mjeseci od otvaranja.
Ova se paletica sastoji od 3 shimmerasta i jednog mat sjenila. Tekstura im je jako fina, nisu premekana, a ni pretvrda da morate strugati da bi pokupili proizvod kistom. Pigmentacija sjenila je dosta loša. Bijela nijansa je toliko loše pigmentirana da je na slici nemožete vidjeti. Sve su nijanse slabije pigmentirane i to je jedna dosta loša strana ove palete. Nanose se dosta lako kao i blendaju, no i dosta se truse. Mogu se nadograđivati. Po meni su idealna za nekoga tko tek pocinje učiti raditi sa sjenilima ili nositi ih jer je doista teško pretjerati s njima. Iduća stvar koja mi se baš i nije svidjela je postojanost sjenila na kapcima. Postojanost im pored pigmentacije i nije jača strana. Ona uz dobru bazu mogu izdržati gotovo 6 sati no nakon toga počinju se nakupljati u pregibu i kao da skliznu s kapaka. Prva nijansa počevši odozgo je jedna shimmerasta bijela nijansa, jedva vidljiva pa čak i nevidljiva na slici ujedno i najlošije pigmentirana. Potom slijedi također shimmerasta nijansa koju bi opisala kao neku jako nježnu rose gold nijansu. Zatim su tu dvije smeđe, lijeva sa shimmerom desna bez. Ove nijanse idealne su za lagane dnevne lookove i kao takva ova sjenila su stvarno dobra. Ja ju najčešće koristim u kreiranju upravo takvih dnevnih lookova kad želim da mi je look nježan i neutralan. Sviđa mi se to što paleta nije glomazna i velika te bez problema stane u bilo koju kozmetičku torbicu, a i super je kad putujete.




Suma summarum radi se o paletici koja me nije oduševila, no recimo da je dobar omjer cijene i kvalitete. Pigmentacija, postojanost i trušenje joj defintivno nisu jače strane i to su ujedno i jedine, ali i najviše negativne strane ove palete. S obzirom da ova paletica košta nešto manje od 30 kn nisam puno očekivala od nje pa nisam ni ostala previše razočarana. I dalje ću je nastaviti koristiti jer mi je super za lagane dnevne lookove koji se s ovom paletom skroz pristojno mogu napraviti. Moja ocijena za ovu paletu bi bila 3 jer je zakazala u po meni 3 ključna faktora koja sam navela prije. Bi li je preporučila? Ukoliko tražite paleticu koju ćete koristiti na dnevnoj bazi za jednostavne i neutralne lookove te vam pigmentacija i postojanost nisu toliko bitni- da! U protivnom, nebi je preporučila.

Jeste li isprobali ovu paletu? Kako se vama svidjela?

You Might Also Like

7 komentari

  1. da, paleta baš djeluje kao za neke lagane,dnevne lookove, gdje se na brzinu nanese sjenilo, malo maskare i to je to :)
    a i nije skupa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, mislim da je s obziorm na cijenu stvarno dobra, dobar omjer cijene i kvalitete :)

      Izbriši
  2. Ovu mat smeđu koristim za obrve, a ovu sjajnu krem sam opotrošila do dna, prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ova met je dobra za obrve upravo zato šro nije pretjerano pigmentirana, a ova bež je i meni nadraža iz cijele palete. :)

      Izbriši
  3. Imam tu paletu, ali moram biti iskrena da je da je se rijetko kad sjetim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je do prije par mjeseci bila potpuno zapostavljena, jednostavno zasjnenile su je neke bolje palete, no sad mi je super za nekek svakodnevne lookove pa je i koristim u tu stvrhu :)

      Izbriši
  4. Meni se nažalost pigmentacija essence senki osim onih 3d uopšte ne dopada :/
    Imam ovu paleticu i radila sam look sa njom ali nije to to :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe