2/01/2014

Garnier Pure Active fruit energy gel za čišćenje lica- recenzija






U potrazi za idealnim gelom za čišćenje lica među ostalim probala sam i ovu Garnierovu čistilicu koju koristim svakodnevno.Prije no što sam se odlučila na kupnju ove čistilice išla sam malo potražiti mišljenja drugih djevojaka koje su također koristile ovaj proizvod i sve su bile jako zadovoljne, pa sam se i ja odlučila isprobati ovaj proizvod. Moje dojmove pročitajte u nastavku.

 Prvo da vam opišem svoj tip kože, moja koža je mješovita, T zona mi je dosta masna kao i kapci dok su mi svi drugi djelovi lica dosta suhi, a mali djelić T zone (tamo gdje se spajaju čelo i nos) mi je mastan,a i dosta dehidriran u isto vrijeme. Također po obrazima imam nešto crvenila. Na pakiranju piše da je ovaj proizvod namjenjen za masnu kožu s nepravilnostima.

Što Garnier kaže o ovom proizvodu?
''Pjenasta forumula sa salicilnom kiselinom uklanja nečistoće, čisti i smanjuje vidljivost pora i pomaže otkloniti nepravilnosti. Obogaćen je ekstraktom grejpa, šipka i derivatom vitamina C. Kožu čisti, osvježava te je čini vidljivo poboljšanom.''

Koristim ga već 3 mjeseca dvaput dnevno ( ujutro i navečer) i moram reći da mi nije tako loš, počimo od pakiranja koje je jako praktično. Bočica nije pre velika i ima pumpicu na sebi što olakšava doziranje. Gel je sam po sebi gelaste teksture što je očito jer mu tako i kaže naziv, dosta se pjeni i jako je ugodan na koži. Miris ovog proizvoda je predivan jako jako osvježavajuć i baš mi onako probudi kožu. Isto tako mislim da će mi ovaj proizvod trajati još dugo vremena jer je doista potrebna mala količina da se lijepo opere cijelo lice. Lice je nakon čišćenja ovim proizvdom potpuno meko,a i ne isušuje mi dodatno kožu. Nisam primjetila da mi iritira kožu što je odlično. No moram naglasiti da zaobilazite područje oko očiju kada perete lice ovim gelom jer nije nimalo ugodno ako vam imalo ovog proizvoda upadne u oko vjerujte mi! :D



 Nakon čišćenja lica sa ovim gelom baš sam osjetila kako mi je lice nekako svježe i čisto. Ovaj gel je vrlo pristupačan za ono što dobivate, a svoj posao odrađuje odlično. Ja sam ga kupila u Dm-u za nekih 30-ak kn, a može se nabaviti u svim drugim drogerijama koje drže Garnier kozmetiku ( Muller, Kozmo, Bipa..). Za cijenu od 30-ak kn dobite 200 ml proizvoda kojeg je potrebno iskoristiti u roku od 12 mjeseci. Osim ovog gela postoj i isti takav piling za lice koji također planiram isprobati jer misim da će mi se svidjeti s obzirom da je iz iste linije kao i ovaj gel. Sve u svemu Definitivno bih preporučila ovaj proizvod djevojkama koje imaju kožu sličnu mojoj (mješovitu) ,ali mislim da bi ovaj gel trebale isprobati i djevojke sa masnom kožom jer mi je na tim djelovima kože super jer nekako smanji masnoću na tom djelu lica ,a dobar je i za osjetljivu kožu jer ne izaziva iritacije.



Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji vam je najdraži gel za čišćenje lica?

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe