3/03/2014

New in #2

 

 
 


 
Vrijeme je za moj drugi new in post po redu. I prošlog se mjeseca skupilo stvarčica koje sam nakupovala pa mislim da bi bilo vrijeme i da vam ih pokažem jer se možda nađe nešto za što vas zanima recenzija ili detaljniji post.
 
Balea maramice za čišćenje lica- trebale su mi jedne male vlažne za osvježiti lice u torbi pa sam se odlučila isprobati ove. Vrlo su povoljne, a čitala sam da su odlične tako da je izbor pao na njih. Kupila sam ih u Dm-u za oko 6 kn.
Ebelin kozmetički štapići- vidjela sam da ih neke youtuberice koriste, ali nisam bila sigurna ima li ih kod nas i tako sam jedan dan njuškajući po dm-u naletila na njih i odmah ih ubacila u košaricu. Definitivno nisam požalila jer otkad sam ih kupila stalno ih koristim kada se šminkam uvijek su mi pri ruci.
 


Olival krema za ruke i nokte i koncentrat od lavande- predivni preparati za ruke, u zadnje se vrijeme stalno nađu sa mnom u torbi. Mirišu predivno, neki spoj limuna i lavande koji je po meni jednostavno savršen. I jako dobro njeguju ruke. Mislim da se mogu kupiti u dm-u cijena kreme je 10 kn, a koncentrata 20 kn.
Balea mlijeko za kosu od manga i aloe vere- kupila sam ga isključivo zbog toga što sam čula puno dobrih komentara o ovom proizvodu. Probala sam ga jednom i mogu reći da nije loša, kosa mi je meka nakon nje i predivno raspetljava kosu što me jako oduševilo, cijena: 15-ak kn u Dm-u.
Labello lip butter rasberry rose- imam onaj od vanilije i makadamije i odličan mi je pa sam odlučila uzeti i ovaj tako da imam oba (iako već imam previše balzama :)). cijena: 18 kn
Balea vazelin- trebalo mi je novo pakiranje, a vazelin se može koristiti na doista bezbroj načina od njege usni, noktiju, kutikula nadalje. I vjerujte mi jedno ovakvo pakiranje će vam trajati jaako dugo vremena. cijena: oko 13 kn
Batiste floral & flirty- ovo mi je prvi šampon za suho pranje kose i jako sam zadovoljna. S obzirom da ga svi hvale rekla sam samoj sebi pa bilo bi vrijeme i da si ja jedan nabavim i isprobam. Zasada sam ga koristila 2 puta, ali sigurno ću kupiti novi kad ovaj iskoristim. cijena: 30-ak kn
 
 
 
 
Slijedeći je Essence poklon paket koji sam osvojila na nagradnoj igri. Nagrada je došla u lijepoj prozirnoj kozmetičkoj torbici. Jako sam zahvalna na ovoj nagradi. Ukoliko želite vidjeti recenziju nekog od ovih proizvoda slobodno mi recite. Tu se nalazi essence kabuki kist, Stays no matter what olovka, paketić malih turpija za nokte, 2 olovke za njegu noktiju (jedna je sa vitaminima, a jedna piling), Mini lipgloss set, Sun club bronzing highliter, eye sorbet, effect nails kuglice i blush stick. Ima svega, ako vas zanimaju nijanse slobodno me pitajte u komentarima.
 
 
 
Kada sam već kod dekorative nastaviti ću i dalje s njom
Essence lip liner 10 Femme fatale- lip liner kojeg dosta djevojka hvale pa sam ga nabavila iz znatiželje za sad mogu reći da mi se jako dopala tekstura i iznimna pigmentiranost. cijena: 9 kn
Ebelin uvijač za trepavice- ok uvijač ako ne tražite nešto fency već neki solidan za svakodnevnu uporabu, cijena: 30 kn.
Evelin celebrities tuš- kako samo žurila po kozmu i usput uhvatila ovaj tuš uzela sam krivu nijansu, umijesto crne uzela sam smeđu nijansu, ali dobro meni je i ova smeđa stvarno predivna i već imam dosta crnih tuševa za razliku od smeđih tako da i nije neki bed. Inače moram priznati da ga dosta koristim otkad sam ga nabavila tako da očekujte recenziju uskoro! cijena: 20 kn
 
 
Slijedeća je na redu afrodita Natural Lift linija koju sam dobila na recenziranje. Linija se sastoji od kreme za lice, seruma i okoloočne kreme. Za sada sam isprobala samo okoloočnu kremu i sviđa mi se teksturom je super, a i jako lijepo hidratizira to područje
 
 
I završavam ovaj post testerćićima koje sam neke dobila u ljekarni, a neke od afrodite. Jedva čekam isprobati ih pa vam onda mogu javiti svoje dojmove u jednom od narednih postova s obzirom da na količinu proizvoda nemogu napisati konkretnu i potpunu recenziju.
 
 
Što ste vi kupile u poslijednje vrijeme? Što preporučate?
 
 
 
 

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe