1/15/2015

Use up 6 till Christmas tag- final update

 First of all I have to apologize because I know I am really late with this update. It's supposed to be uploaded on Chrismas but unfortunately, since I have a lot of obligations during that time of the year, I just didn't have any time to write it. So I hope you don't mind reading it know.
 
Prije svega moram se ispričati jer znam da dosta kasnim sa ovim updateom. Trebao je biti objavljen na Božić no nažalost s obzriom da imam dosta obaveza u to vrijeme jednostavno nisam imala vremena napisati ga. Nadam se da vam ne smeta što ga čitate sada.
 

I have to say that this tag wasn't the biggest success in my opinion. As you alredy know I stopped using one products because my skin didn't accepted it very well. So at the end of the day I managed to use u 2/5 products. Products I managed to use up are Balea bodylotion and Essence mascara. There is a little bit of this Balea handlotion left but it's not completely used up. Labello lip butter is product I used on daily basis but it is so hard to finally touch a pan on it. L'oreal micellar solution I am as well using every day in my skincare routine and there is a little bit less than a half left.
 
Moram reći da ovaj tag i nije bio baš najveći uspijeh po mom mišljenju. Kao što već vjerojatno znate jedan sam proizvod prestala korstiti jer mi koža nije dobro reagirala na njega. Tako da sam na kraju uspijela potrošiti 2/5 proizvoda. Proizvodi koje sam uspijela potrošiti su Balea losion za tijelo i Essence maskara. Ostalo je još nešto malo ovog Balea losiona za ruke no nije do kraja potrošen. Labello lip butter je proizvod koji sam koristila (i i dalje koristim) svakodnevno no jako je teško dotaknuti dno. L'oreal micelarnu također koristim svakodnevno u svojoj skincare rutini i ostalo je je još malo manje od pola.


Overall I would say I am not the happiest with results but this tag I did for fun in first place and to try to use up some products I completely forgot on. It definitely did make me use this products more and realize how actually good they are. So even tought not all of this products are used up I had a lot of fun doing this tag. :)
 
Sve u svemu rekla bi da nisam baš najsretnija sa rezultatima, ali ovaj sam tag prije svega radila isključivo iz zabave i da eventualno pokušam potrošiti proizvode na koje sam posve zaboravila. Ovaj me tag svakako potaknuo da više koristim te proizvode i vidim koliko su zapravo dobri. Iako nisu svi od ovih proizvoda potrošeni bilo je jako zabavno napraviti ovaj tag. :)

 

You Might Also Like

8 komentari

  1. Zanimljivi su mi ovakvi postovi, pogotovo zato što ja nemam toliko discipline da bih se pridržavala samo "zacrtanih" proizvoda :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako isto i ja, zato mi se ovaj izazov učinio zanimljv. :D

      Izbriši
  2. Nema veze što ih u potpunosti nisi potrošila, cilj si ostvarila samim time što si se trudila i dosta toga i jesi koristila. I nije fail ako nešto koristiš pa shvatiš da ti ne paše. Bolje i da se to dogodi, tada proizvod možeš proslijediti nekome od bližnjih tko će ga voljeti, a ne da ti istekne u kolekciji. Za mene, ovo je uspjeh :) I nadam se da ćeš tako nastaviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Budes ih potrosila vec s vremenom :) imala sam ovaj Balea losion za ruke i super mi je bio ovako za po kući, stajao je na stolu pa sam ih mazala non stop jer ga je hrpa bilo u tome i nikad ga nisam uspjela potrositi xD a miris mi se bas svidjao :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve više viđam ovakve postove, i mislim da je to odlična ideja da se potroše proizvodi koje inače ne koristiš. Tako da nije bitno kolko si potrošila već to što si se toga stvarno držala. Imala sam ovu essence maskaru i prilino mi je bila dobra. Ponekad kad se zaletim do njihovog štanda, pored svih sitnica koje uzmem uzmem i nju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova mi je njihova masakra bilo poprilično dobra no jedini problem sa gotovo njihovom maskarom koju sam da sada probala je to što se truse. :/

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe