Sick Days Essentials

2/17/2015

Hello my lovelies! Since I've been sick for the past few weeks I've got an idea to write you about my sick days essentials. There are some things that are my must haves for days when I am fighting cold/flu and I am gonna share them with you.

_________________________________________________________________________
Pozdrav drage moje! Kako sam poslijednjih nekoliko tjedana bolesna došla sam na ideju sa vam pišem o nekim sitnicama koje su mi obavezne tijekom dana kada sam bolesna. Imam neke must haveove za dane kada se borim protiv prehlade/gripe i podijeliti ću ih sa vama.


I'll start with beauty (and couple non beauty) products. On days when I am sick I ussually don't wear makeup unless I have to go somewere but even than I keep it as simple as possbile. No matter do I wear makeup or not during those days moisturizer is a must for me. This one here is the one I've been loving lately, it's Neutrogena pink grapefruit oil free moisturizer (click for review). Of course I need a good hand cream as well, this L'occitane hand cream is really good! Since my lips get quite dry here are some lip balms as well. Labello lip butter and Melem are hands down the best lip balms I've ever tryed (yes they are even better than Baby lips in my opinion). If I have a really bad headache or temeprature I try to skip washing my hair that day. For days like that here is Batiste dry shampoo which I generaly love all year around. And here you can also see some non beauty essentials of mine such as nose dropps/sprays and of course tissues.
___________________________________________________________________________

Početi ću s kozmetičkim (i par nekozmetičkih) proizvodima. Na dane kada sam bolesna obično ne nosim ništa od makeup-a osim ako moram negdje ići, ali i tada pokušavam to svesti na minimum. Bez obzira nosim li tih dana nešto od šminke ili ne krema za lice mi je must have. Ova na slici je krema koju u poslijednje vrijeme jako volim, a radi se u Neutrogena Pink Grapefruit oil free kremi za lice (klik za recenziju). Naravno potrebna mi je i dobra krema za ruke, a ova L'occitane od cvijeta kakaa mi je odlična! S obzirom da mi usne znaju biti dosta suhe kada sam bolesna ovdje su se našli i neki balzami za usne. Labello lip butter i Melem su hands down najbolji balzami za usne koje sam ja probala (da bolji su čak i od Baby lipsa po mom mišljenju). Na dane kada imam jake glavobolje ili temperaturu pokušavam preskočiti pranje kose pa mi tada u pomoć priskače Batiste suhi šampon za kosu kojeg volim tijekom cijele godine. Ovdje također možete vidjeti neke nekozmetičke proizvode poput kapi/sprejeva za nos i naravno maramica.


Next is tea. I love to drink tea esspecialy when I am sick. I love Lord Nelson teas because they have variety of flavors and are really delicious. I highly recommend them!

Slijedeći je čaj. Obožavam piti čaj pogotovo kada sam bolesna. Jako volim Lord Nelson čajeve jer imaju hrpu zanimljivih okusa i jako su ukusni. Iskreno ih preporučam!


Last but not least, when I am feeling bored I like to read some magazines or a good book. Know I realized I could of even taken a picture of my laptop with this magazines/books because when I am sick I also catch some time to read blogs, wacht tv shows that I love and write some blog posts aka spend a lot of time on my laptop. :)

Za kraj, kada mi je dosadno volim prolistati neke časopise ili pročitati dobru knjigu. Sada vidim da sam zapravo trebala uslikati i laptop skupa sa ovim časopisima/knjigama jer kada sam bolesna volim i čitati blogove, gledati serije i natipkati koji blog post aka provodim dosta vremena na laptopu. :)


What are your sick days essentials? Also let me know if you would like to see Q&A post. If yes feel free to leave me your questions either on my facebook page, e-mail or in comments below. :)

Koje su stvari vama neizostavne kada ste bolesni? Isto tako recite mi bi li htjeli vidjeti Q&A post. Ako da onda mi slobodno ostavljajte pitanja na facebook stranici, e-mailu ili ovdje dolje u komentarima. :)


You Might Also Like

6 komentari

  1. Baš zanimljiv post, koristim dosta ovih proizvoda... Slažem se za Labello lip butter i Melem. I ja jaaako volim čajeve i omiljeni su mi Franck. Gdje kupuješ Lord Nelson čajeve? nisam ih probala ali djeluju baš zaimljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljiv postić i odličan odabir volim Ceciliu i čajeve a melem je zakon :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga i želim ti da što prije ozdraviš :D Kad sam bolesna obično ne mogu čitati jer me boli glava pa blejim u očajan tv program ili gledam neku omiljenu seriju na laptopu :D Čajeve volim i pijem ih i kad nisam bolesna i Lord Nelson su mi odlični čajevi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična tema za post. :D
    Kad sam bolesna najčešće sam prelijena za mazuckanje pa dane provodim uz serije i knjige sklupčana ispod dekice.
    Čajeve baš ne obožavam ali zato rado popijem vruću čokoladu ili kakao. :)

    Navijam za Q&A post, obožavam ih čitati i sama sam pokušala napraviti isto ali nije bilo baš odziva. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sinusan, maramice, dekica, čaj i dobra knjiga - moji lijekovi :)
    Obožavam C. Ahern <3
    Inače jako volim čajeve i doma ponekad imam bolji izbor nego u čajoteci, a Lord Nelson čajeve još nisam isprobala - to naravno moram promijeniti!!!

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe