3/31/2015

The Versatile Blogger Award


Hi everyone! Long time no see (well at least in my opinion) but now I am back and full of energy for upcoming posts. Since I've been nominated for The Versatile Blogger Award I tought that this would be perfect post for today. First of all I'd like to thank Dancer and makeup lover for nominating me, I accept your nomination and with a lot of excitement I am writing this 7 random facts about me.
 
 
Pozdrav svima! Dugo se nismo vidjeli (bar ako mene pitate) no sada sam se vratila i puna sam energije za nadolazeće postove. Kako sam nominirana za The Versatile Blogger Award mislila sam kako bi ovo bio baš idealan post za danas. Prije svega htijela bih se zahvaliti Dancer and makeup lover na nominaciji, prihvaćam tvoju nominaciju i s veseljem danas tipkam ovih 7 random činjenica o meni.


1 I am short
If you ever see me in public don't be shocked with how short I am. :D I am only 157 cm tall. I have to say I am proud of it and I wouldn't change it even if I could . :)

1. Niska sam
Ako me ikada vidite uživo nemojte se šokirati koliko sam niska. :D Visoka sam 157 cm. Moram reći da se zapravo ponosim svojom visinom i nebih je promjenila ni da mogu. :)
 
 
2 I am a dog person
Even thought I do like cats I am definitely more of a dog person. I have one myself and she is litteraly the cutest little being I know. :)

2. Ja sam dog person
Iako su mi i mačke lijepe ja sam definitivno dog person. Imam kujicu i ona je najslađe malo biće koje znam. :)

3 I am pisces in horoscope
I am typical pisces. Quite emotional and romantic. I do believe in horoscope but I read it only sometimes.

3. U horoskopu sam riba
U podznaku rak. Tipična sam riba, prilično emocijonalna i romantična. Vjerujem u horoskop, ali ga čitam samo ponekad.
 


4 I don't like root and chocolat-orange combination I generally like to eat pretty much evetythhing but I can't stand root. Also I don't like the chocolate-orange combination. I do like chocolate and I do like oranges but not them two combined such us in jaffa biscuits or in any chocolate-orange cake.

4. Nevolim repu te kombinaciju čokolade i naranče
Volim jesti gotovo sve, ali ne podnosim repu, ona mi je naprosto užasna. Osim repe nevolim ni kombinaciju čokolade i naranče. Volim ja čokoladu i volim naranče, ali ne skupa u kombinaciji kao npr u jaffa keksima ili u bilo kojem kolaču od čokolade i naranče.


 

5 I love Breaking Bad
I've dicsovered TV show Breaking Bad in August last year and let me just tell you I absolutely loove this show! It's hands down one of the best show I've ever seen. If you still haven't seen it go ahead and do it, you definitely won't regret it.

5. Obožavam Breaking Bad
Otkrila sam ovu seriju u kolovozu prošle godine i sve što imam za reći je da ja obožavam ovu seriju. Čak bi se usudila reći da je to jedna od najbolji serija koje sam ja ikada gledala. Ako je još dosada niste vidjeli svakako preporučam da je pogledate jer nećete požaliti.


6 I have really small hands
Yup, I have very small hands and fingers and thats why i try not to wear to big rings.

6. Imam vrlo male ruke
Da, imam vrlo male ruke i prste i zbog toga pokušavam ne nositi preveliko prstenje.

7 I love to travel
I absolutely adore traveling. There is so much countries I'd like to visit and hopefully I will.

7. Volim putovati
Apsolutno obožavam putovanja. Ima jako puno zemlji koje bih voljela posjetiti i nadam se da hoću.


And that would be my 7 random facts about me. I hope you liked it. I won't nominate any blogger because i think pretty much all of them did this tag, but whoever wants to do this tag should definitely do it. If you want me to do Q&A blog post please leave me your questions in comments. :)

I to bi bilo to od mojih 7 random činjenica o meni. Neću posebno tagirati ijednu blogericu jer mislim da su već manje-više sve napravile ovaj tag no mislim da bilo tko ko želi trebao napraviti ovaj tag. Nadam se da vam se post sviđa. Ako želite da napravim Q&A post molim vas da mi ostavite pitanja u komentarima. :)



Lara

 


You Might Also Like

2 komentari

  1. i jaa sam dog person :D uh ja sam baš visoka, 177 cm hahahah :D a čokočadu volim na sve moguće načine :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe