New Essence Products Fall/Winter 2015

7/28/2015

  

I am pretty sure by the title you can guess what this post is all about. I am preparing the same post with new Catrice products which should be up for 2 days. As always Essence prepared us some gorgeous products. I already wrote down list of products I want to try out and I can't wait for them to hit stores. Is everyone ready for August 10th? I know I am. :)

_______________________________________________________________________
Prilično sam sigurna da već iz samog naslova možete zaključiti o čemu se radi u ovom postu. Pripremam i isti takav post sa novim Catrice prozvodima koji bi trebao biti na blogu za dva dana. Kao i obično Essence nam je pripremio hrpu krasnih proizvoda. Već sam napravila listu proizvoda koje bi htjela isprobati i jedva čekam da stignu na police naših drogerija. Jeste li spremni za 10. kolovoz? Ja znam da ja jesam. :)
Face
Pure nude foundation
price: 28 kn
Matt touch blush
price: 18 kn
 
Lips
Mini sheer lipbalm


Liquid lipstick
price: 18 kn



Sheer & shine lipstick
price: 16 kn

Eyes




Nails

 
Other


You Might Also Like

4 komentari

  1. ok, ovdje ima previse stvari koje bih htjela probat, ova jesen ne mirisi dobro za moj dzep :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ovi lakovi imaju formaldehid u sebi, provjeri...Ja sam nasla u onom za jacanje...

    OdgovoriIzbriši
  3. želim skoro pa sve :D već sam si wishlistu napravila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Woooooow jedva čekam :))) A naravno da želim sve ove liquid ruževe. Ma i ove obične :D Niti nisam junkie za ruževe :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe