Monthly favorites- March 2016

4/03/2016


I can't believe it's April already! March passed by so quickly for me. A lot of good and a lot of bad things happened to me in March but keeping the positive spirit is something that really helps me deal with some tough situations. Today, after a long time, I am sharing with you my favorite things of the past month. Usually I would write ''Monthly favorites'' featuring just beauty products but I figured out it would be way more fun to include some other favorites of mine. That's way from now on ''Monthly favorites'' posts are going to feature my favorite movie, music, TV show, book, beauty products, fashion, food and some other random favorites of the month. This way it's way more fun for writing and hopefully for reading as well. :)
______________________________________________________________________________________________________________


Ne mogu vjerovati da nam je već stigao travanj! Puno mi se stvari izdogađalo u ožujku što dobrih što loših no pozitivano razmišljanje mi pomaže da prebrodim te teške situacije. Danas, nakon dugo vremena, ću sa vama podijeliti svoje favorite za prošli mjesec. Obično bi pisala ''Monthly favorites'' postove koji bi sadržavali samo moje najdraže kozmetičke proizvode no skužila sam kako bi bilo puno zabavnije da ubacim i neke druge favorite. Tako će se ubuduće u ''Monthly favorites'' postovima naći moj najdraži film, TV emisija, knjiga, kozmetički proizvodi, modni komad, hrana i još neki nasumični favoriti prethodnog mjeseca. Ovako je puno zabavnije za pisanje, a nadam se i za čitanje. :),



Beauty Products

Avon Natural Effects moisturizer- I LOVE this moisturizer! It's probably the best moisturizer I've used so far. It's so light and refreshing yet so moisturazing all at the same time.

Avon Color Indulgence lipstick, rose bouquet- this shade is just gorgeous. The texture is creamy and it just glides onto my lips. I think (actually I am sure) I am going to order some more shades since this lipstick really is amazing.

Maybelline Lash Sensational mascara- hands down the best mascara I've tryed so far. I am sure you probably already heard a lot of positive things about it and I am just going to be one more person that confirms that. It gives really nice volume and color to the lashes. Buying it again for sure!

Essence Gel Nail Polish, 63 itsy bitsy blue bikini- I don't know what it is about me but lately I've really been loving this pastel blue color on pretty much everyting one of the things being this nail polish. I am sure it's going to be my favorite spring/summer nail polish this year.

Matrix Oil Wonders Egyptian Hibiscus- this product is EVERYTHING! The best thing you can get for your hair. Super light weight, smells amazing and hair feels silky smooth after applying it. Review coming soon!
______________________________________________________________________________________________________________

Kozmetički proizvodi

Avon Natural Effects krema- OBOŽAVAM (!!!) ovu kremu. Vrlo vjerojatno najbolja krema za lice koju sam isprobala. Lagana je i osvježavajuća, a u isto vrijeme i vrlo hidratantna.

Avon Color Indulgence ruž, rose bouquet- nijansa je jednostavno predivna. Tekstura je kremasta, klizi po usnama. Mislim (zapravo sigurna sam) da ću naručiti još koju nijansu jer je ovaj ruž divan!

Maybelline Lash Sensational maskara- vjerojatno najbolja maskara koju sam do sada isprobala. Sigurna sam da ste već čuli puno pozitivnih stvari o njoj, a ja sam samo još jedna osoba koja će to potvrditi. Daje jako lijep volumen i boju trepavicama. Definitivno kupujem ponovo!

Essence Gel lak za nokte, 63 itsy bitsy blue bikini- ne znam što je to samnom no u zadnje vrijeme obožavam manje više sve što je u ovoj pastelno plavoj nijansi, a među ostalim i ovaj lakić. Već vidim da će mi to biti omiljeni lak za proljeće/ljeto ove godine.

Matrix Oil Wonders Egyptian Hibiscus- ovaj proizvod je SVE! Najbolja stvar koju možete priuštiti svojoj kosi. Lagan, miriši predivno, a kosa je nakon njega svilenkasto meka. Recenzija stiže uskoro!



Fashion

I have only one tiny favorite in this categorie. It is this gorgeous sliver ring I got as gift from my mom a few months ago. I love how it looks on my hand and it's so nice and elegant.
______________________________________________________________________________________________________________

Moda
U ovoj kategoriji imam samo jedan mali favorit. Radi se o predivnom srebrnom prstenu koji sam dobila na poklon od mame prije nekoliko mjeseci. Jako mi se sviđa kako izgleda na ruci, jako je lijep i elegantan.



Movie

My favorite movie in March was ''The Intern''. Robert De Niro is one of my favorite actors of all time and I think that combination of him and Anne Hathaway worked out really well in this movie.
______________________________________________________________________________________________________________

Film

Najdraži film iz ožujka mi je ''Pripravnik''. Robert De Niro je jedan od mojih najdražih glumaca svih vremena i mislim da je kombinacija njega i Anne Hathaway u ovom filmu ispala super.



TV Show

That just has to be Game of Thrones! I've been watching Game of Thrones for a long time now and I just have to say I am a really big fan. Super excited for season 6. If you are watching who is your favorite character? Mine's got to be Tyrion Lannister I find him and his sense of humor genius! :)
______________________________________________________________________________________________________________

TV emisija

To jednostavno moraju biti Igre prijestolja! Gledam Igre prijestolja već jako dugo i moram reći da sam veliki obožavatelj. Jako se veselim šestoj sezoni. Ako i vi pratite, zanima me koji vam je najdraži lik? Meni apsolutno Tyrion Lannister, on i njegov smisao za humor su mi genijalni! :)




Book

I love crime books, that's my favorite genre. I really enjoyed the book called Paganini Contract by Lars Kepler. If you're looking for a good crime book I honestly recommend it.
______________________________________________________________________________________________________________

Knjiga

Obožavam krimiće, to mi je najdraži žanr što se tiče knjiga. Prošli sam mjesec najviše uživala u knjizi Paganinijev Ugovor Lars Keplera. Ako tražite dobar krimić iskreno preporučam.




Songs

I can't go one day without listening to music and that's why, in this categorie, I have more than one favorite. It was just to hard to pick. :D
______________________________________________________________________________________________________________ 

Pjesme

Ne prođe ni jedan dan da ja ne slušam muziku tako da, u ovoj kategoriji imam više od jednog favorita. Bilo je preteško odabrati samo jednu pjesmu. :)








Food

And of course I had to include food in my favorites. :D For the first time after a long time of wanting to try it I finally tryed creme brulee and ooo my gosh this stuff is the bomb. The second I tryed it it became one of my favorite desserts of all time.
______________________________________________________________________________________________________________

Hrana

I naravno morala sam uključiti hranu u svoje favorite. :D Prvi put nakon dugo vremena što sam ga htjela probati, napokon sam probala creme brulee i ooo my gosh ovo je fantastično. Čim sam ga probala postao je jedan od mojih omiljenih deserta svih vremena.




Random

My random favorite of March is Spring. Aside from a really bad allergies I get I love spring. Especially because everytihng starts to bloom, that's probably my favorite part of the spring. And nice weather of course.
______________________________________________________________________________________________________________

Razno

Od nekih drugih favorita u ožujku moram spomenuti proljeće. Osim užasnih alergija koje imam u to vrijeme obožavam proljeće. Posebno zato jer sve počinje cvasti i pupati, to mi je vjerojatno najdraži dio proljeća. I lijepo vrijeme naravno.




That's about it for this post. How do you like the idea of featuring more than just beauty products in ''Monthly favorites''? What are your favorites of March, 2016?

To bi bilo to za ovaj post. Kako vam se sviđa ideja uključivanja još nekih favorita pored samih kozmetičkih proizvoda u ''Monthly favorites'' postove? Koji su vaši favoriti za ožujak 2016.?

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe