Moja njega kose

5/13/2017



After writing my skin care routine post I immediately planned that I definitely have do my haircare routine in the near future as well so here it is finally. I am going to share with you my complete hair care routine including products I use and all of the product recommendations. Enjoy!

Nakon što sam napisala post o svojoj rutini njege kože odmah sam znala da će jednom na red doći i onaj o njezi kose i evo ga napokon. Podijeliti ću sa vama na koji način njegujem svoju kosu uključujući i proizvode koje koristim te preporuke za neke od mojih omiljjenih prouzvoda. Uživajte!


Washing

I wash my hair about 2 to 3 times a week, depending on how greasy it gets. For washing my hair I always use different shampoo and I am actually currently still trying to find the ideal shampoo. However, there are ones that I tried and repurchased several times since that I really like and can honestly recommend. Some of those shampoos are: Schauma Repair & Care, Elseve Nutri-Gloss Luminizer and Nivea Diamond Gloss.

I wash my hair with shampoo twice and than it's time for conditioner. My favorite conditioner so far is the L'oreal Elseve  it smels amazing and makes my hair super soft. Syoss line from Scwharpckof also has some pretty good conditioners and the amount you get is pretty good for the price. I let conditioner sit on my hair for several minutes while I wash my face for and than rinse it of.

***
Pranje

Kosu perem 2 do 3 puta tjedno ovisno o tome koliko se brzo zamasti. Za pranje kose uvijek koristim drugačiji šampon jer sam trenutno u fazi kada pokušavam naći šampon koji će idealno odgovarati mojoj kosi iako nije pretjerano zahtjevna. Bilo kako bilo, postoje neki šamponi koje sam isprobala i do sada ponovo kupila već jako puno puta pa ih tako mogu iskreno preporučiti. Neki od njih su: Schauma Repair & Care, Elseve Nutri-Gloss Luminizer and Nivea Diamond Gloss.

Dvaput kosu operem šamponom, a onda je red na regeneratoru. Moj najdraži regenerator trenutno je L'oreal Elseve Nutri-Gloss Luminizer  koji ne samo da divno miriše već i čini kosu jako jako mekom. Syoss regeneratori su mi također jedni od dražih, a omjer cijene i količine proizvoda je također prilično dobra.  Regenerator ostavim da djeluje na kosi nekoliko minuta dok operem lice, a nakon toga ga isperem.


Drying

After I washed my hair I usually wrap it in a soft cotton shirt. It's much better for your hair than a towel because it won't damage it at all but will dry it as well as towel would. After that I always blow dry my hair using Remington hair dryer. What I like about it is that it takes me only 5 to 10 minutes to dry my long hair completely. I don't like how my hair feels/looks if I let it air dry so this step is a must for me.

***
Sušenje

Nakon pranja kosu obično zamotam u mekanu pamučnu majicu. Ovo je puno bolje solucija od ručnika jer neće ni malo oštetiti kosu dok je ona najosjetljivija (dok je mokra), a posušit će je jednako dobro kao što bi to napravio i ručnik. Nakon toga obavezno posušim kosu svojim omiljenim Remington fenom. Ono što volim kod njega je da mi treba svega  5 do 10 minuta da kompletno posušim svoju dosta dugu kosu što odlično. Ne volim kako mi kosa izgleda odnosno kakav osjećaj imam ako ju ostavim da se posuši prirodno pa mi je ovaj korak uvijek obavezan.



Care

As for hair care I do use several products, some of which I use on daily basis. Every day I apply oil to my hair concentrating on lower parts of it and trying to stay away from roots. Lately I've been loving Matrix Oil Wonders Hair Caring Oil which you might have seen in one of my Monthly favorites. It's not greasy at all and doesn't make my hair feel heavy or sticky. It also smells amazing and a little goes a long way so one bottle will last you a while. I can definitely see the difference between when I use it and when I don't and it's amazing. Other than that before each hair wash I apply ricinus oil on roots and let it seat like that for as long as I can. Ricinus oil helps me grow some new hair because I've lost a lot of thickness and volume in it through the past year or so due to the stress.
Conditioners and/or hair masks are something I use every time I wash my hair. I talked about them already a little above in this post. I haven't quite find my absolute favorite conditioner and mask yet but some of the ones I tryed so far have been pretty good.

***

Njega

Što se tiče njega kose tu koristim nekoliko proizvoda od kojih neke i na dnevnoj bazi. Svaki dan nanosim ulje na donji dio kose uz obavezno zaobilaženje tjemena. U posljednje vrijeme jako volim Matrix Oil Wonders Hair Caring Oil koje ste možda već i vidjeli u nekom od mojih postova posvećenih mjesečnim favoritima. Ono što kod njega volim je da uopće nije masno i ne čini kosu teškom ili ljepljivom. Moram pohvaliti i miris koji je doista divan, a i malo proizvoda je dovoljno za jedno korištenje pa će tako bočica potrajati neko vrijeme. Osim ovog ulja prije svakog pranja kose na tjeme nanesem ricinusovo ulje (ja svoje kupujem u ljekarni i obično uzmem Kemigovo) koje ostavim da djeluje koliko god dugo je to moguće. Ricinusovo ulje koristim kao svojevrsnu pomoć pri rastu nove, mlade, kose te povratku njene gustoće i volumena koje sam, zbog stresa, izgubila u posljednjih godinu-godinu i pol.
Regeneratori  i/ili maske su nešto što koristim pri svakom pranju kose. Već sam ih i ranije spomenula malo više u ovom postu. Još uvijek nisam našla regenerator i masku koji su mi totalni favoriti, ali isprobala sam neke prilično dobre do sada.

Styling

I don't tend to style my hair that much using hot tools but when I do i usually use my straightener. I can make curls with it but also make my hair straight if I want to and that's pretty much all I use it for. Of course always protect your hair from heat damage using heat resistant products! Your hair will be gratefull.

***

Stiliziranje

Ne stiliziram kosu previše koristeći bilo kakve uređaje za stiliziranje kose no kada ih koristim onda je to najčešće pegla za kosu. S njom mogu napraviti korvče, mogu i izravnati kosu tako da je to uglavnom i sve što trebam. I da, ne zaboravite zaštititi kosu prije svakog stiliziranja proizvodima za zaštitu od topline! Kosa će vam biti zahvalna.


What are your favorite hair products? Write your recommendationes in comments below.


Koji su vaši omiljeni proizvodi za kosu? Napišite mi u komentarima.

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe