Blog Sale!

8/31/2018


Pozdrav svima! Oni koji me prate na Instagramu znaju kako sam najavila blog sale i to ne bilo kakav. :) Naime sve što vidite u ovom postu na prodaju je, a sav prihod od prodanih stvari uplatiti ću Pokretu Levijatan za spašavanje i zaštitu životinja. To je nešto što sam htjela napraviti već neko vrijeme, a sada sam, evo, odlučila i realizirati tu ideju. Fondacija Pokret Levijatan organizacija je koju izuzetno cijenim i respektiram, a kao ogroman ljubitelj životinja mogu reći da ovo što rade jednostavno je neprocjenjivo. Ovo je samo mala sitnica kojom pokušavam poduprijeti njihov rad koji je doista hvale vrijedan. Kako bi sve bilo transparentno na svom Instagramu ću objaviti račun i potvrdu o uplati nakon što se stvari prodaju i novac uplati pa me slobodno zapratite na @lara.wahid. 

Da ne duljim puno krenimo mi na blog sale. Ovdje ćete pronaći raznovrsnu odjeću, obuću i modne dodatke koji su posve novi te se nadam da će nekome bolje doći nego meni. Ono što je važno da znate je da NITI JEDNA CIJENA NIJE FIKSNA, MOŽETE PONUDITI I SVOJU CIJENU ZA STVAR KOJA VAS ZANIMA! Slanje ide preko pošte, tiska ili osobno preuzimanje po dogovoru, a u slučaju da se odlučite na kupnju možete me kontaktirati ovdje u komentare, u poruke na Instagramu (@lara.wahid) i Facebooku (stranica Sweet little Things Blog) ili putem maila: contact.sltblog@gmail.com. Ugodnu kupovinu vam želim!



Bijela bluza bez rukava, L- 30 kn


Majica poludugih rukava- 35 kn


H&M haljina- 50 kn


Šljokasta majica kratkih rukava, M- 35 kn

 

Majica kratkih rukava, M- 20 kn

 

Kupaći- 30 kn



Majica kratkih rukava- S/M- 35 kn


Lila off the shoulder bluza- 35 kn


Roza majica- 30 kn


Faux leather jakna- 150 kn


Faux fur bundica- 150 kn


Siva pamučna haljina, S/M- 50 kn


Svilena tamnozelena suknja- 100 kn


Prugasta košulja- 35 kn


Naušnice pera- 10 kn/kom, 20 kn sve skupa 


Lančić srce- 15 kn


Lančić kornjača- 15 kn


Naušnice- 10 kn/kom


Prsteni- 5 kn/kom


Lančić od staklenih perli u obliku srca- 15 kn


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe