9/09/2014

Beauty UK Posh Palette, no.1 Eden- RECENZIJA



Nedavno sam vam OVDJE pisala o nešto manjoj također paletici neutralnih sjenila. Sada ponovo tipkam o još jednoj jer kao što sam rekla neutralnih sjenila nikad dosta! Ova me paleta ugodno iznenadila, a više možete pročitati u nastavku.
 
Ova je paleta dostupna u još dvije različite kombinacije boja tj dvije različite nijanse. To su: Masquerade i Festival. Ja ću vam danas pisati o toj trećoj paleti u nijansi Eden. Paleta dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži, a iznutra ima i superpraktično ogledalo. Meni je nažalost malo pukla na gornjem poklopcu uz rub no to pripisujem svojoj nepažnji u tom trenutku. Sama paleta je jako praktična i za nositi ako putujete jer ne zauzima puno mjesta (veličine je dlana), a sadrži stvarno ljepe neutralne nijanse odlične kvalitete! Uz nju dobijete i kistić koj sam ja maknula čim sam ju kupila isti dan jer jednostavno su mi ti kistići totalno nepraktični. Dolazi u količini od 10g (dakle pretpostavljam gram po sjenilu), a cijena joj je 50 kn. Možete je kupiti u svim Kozmo drogerijama, a trebalo bi je potrošiti u roku od 18 mjeseci od otvaranja.
 

 
 
Kao što vidite paleta se sastoji od 10 neutralnih sjenila. Sjenila su fine teksture, niti premekana i kremasta niti pretvrda. Nanošenje je vrlo lagano i jednostavno kao i blendanje. Na tom području stvarno nemam zamjerke. Paleta se sastoji od 8 shimmerastih i 2 mat sjenila. Mat sjenila su jako loše pigmentirana, a prvi red palete je općenito dosta loše pigmentiran osim 4 nijanse koja je stvarno ljepo pigmentirana. Pigmentacija ostatka sjenila me stvarno jako ugodno iznenadila. Napominjem da su swatchevi rađeni na dnevnom svijetlu bez baze! Na prvoj slici su swatchevi sjenila iz prvog reda, a na drugoj slici su sjenila iz drugog reda. Kao što možete vidjeti jedine dvije matt nijanse u paleti su ujedno i najlošije pigmentacijom u kvalitetom uopće. Ovu tamniju smeđu jedva možete vidjeti (kod zapešća na prvoj slici), a ni svijetlija mat nijansa nije ništa bolja. S ostatkom sam stvarno jako zadovoljna, malo se truse, a stvarno su ljepo pigmentirana. Ova dva mat sjenila koja su jako loše pigmentirana dosta se truse kao i još jedna-dvije nijanse no nešto manje od onih mat. Ta dva sjenila mi nisu pretjerano srušila dojam cijele palete. Meni se paleta jako sviđa i stvarno bi je preporučila jer za 50 kn možete dobiti paletu od 10 sjenila s kojima možete kreirati hrpu lookova i kombinirati ih stvarno svakako. Ovoj paleti dajem ocjenu 4/5 isključivo radi toga što se pojedine nijanse tj pojedina sjenila dosta truse i loše pigmentacije dva sjenila.




Htjela bi nabaviti i druge dvije Posh palete. Pogotovo me zanima Festival čini mi se kao da bi mogla biti dosta dobra no mislim da je neću nabaviti u skorije vrijeme. Sada bi prvo htjela isprobati Sleek palete koje su mi već dugo na WL. :)

Jeste li isprobali ovu paletu? Kako vam se sviđa?

You Might Also Like

5 komentari

  1. jako su lijepe boje :D drugi red swatcheva pogotovo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. UUuu, jako mi se sviđaju nijanse..znam da mi više ne treba sjenila, ali.... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme nijanse su prekrasne, moram ju imati :D :*

    OdgovoriIzbriši
  4. paleta je prekrasna, ako se dobro siječam imala sam je za drugi blog rođendan u darivanju

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe