Fashion New In #3: Zara, C&A, Stradivarius, New Yorker...and more

1/14/2016


I've realized I haven't done new in blog post of any kind for quite some time now and I've been shopping lately so what better for new new in post! Without further do let's get started! :) *for prices check comments section below
______________________________________________________________________________________________________________

Skužila sam da već dugo nisam napravila jedan new in post bilo koje vrste, a u zadnje vrijeme sam dosta kupovala pa mislim da je idealno vrijeme za jedan new in post! Neću puno duljiti, počnimo! :) *sve cijene ćete naći u komentarima


First thing is this gorgeous Zara polka dot black & white blouse. It's very light and thin so it's perfect for warmer months or for layering during winter and fall.
______________________________________________________________________________________________________________

Prva je ova divna crno bijela točkasta bluza iza Zare. Jako je tanka i lagana tako da je idealna za toplije mjesece, ali će i po zimi i u jesen biti super za slojevito oblačenje.


Next I went to C&A. Over there I bought two pairs of jeans (I forgot to take a picture of one of them) and a few shirts/blouses. First shirt is quater sleeve one with chifon bottom. I also got the white shirt with interesting pattern. Than blouse I absolutely loved and had to get i this basic white blouse wit a zipper and last but not least i a blouse with see trought sleeves which I really like as well.
______________________________________________________________________________________________________________


Zatim sam otišla u C&A. Tamo sam kupila dva para traperica (jedne sam zaboravila slikati) i nekoliko majica/bluza. Prva majica ima poluduge rukave i žoržet na kraju. Kupila sam još i bijelu majicu sa zanimljivim detaljima. Košulja koja mi se jaako svidjela i koju sam si morala kupiti je ove bijela sa zatvaračem po sredini. Zadnja je crna bluza sa prozirnim rukavima koja mi se također jako jako svidjela.




New Yorker had some amazing sales. However nothing relly caught my attention so I bought this jeans taht I was eyeing for quite some time now and gorgeous peachy bikini bottom that was only 9,90 kn on clearence.
______________________________________________________________________________________________________________


New Yorker je imao super sniženje no nisam našla ništa što mi je baš baš privuklo pažnju. Kupila sam traperice koje sam gledala već neko vrijeme (zaboravila sam ih slikati) i divan breskvasti donji dio kupaćeg koji je bio samo 9,90 kn.





In Stradivarius I got only one thing- a belt. It's beige so I feel like it'll suite any jeans.

______________________________________________________________________________________________________________


U Stradivariusu sam kupila samo jednu stvar- remen. Bež je i mislim da će ići na stvarno sve hlače i traperice.




I entered Peek & Cloppenburgh on a mission to find nice cardigan. Yup, you guessed it I didn't find it. But I did however find two shirts that I just couldn't pass.
______________________________________________________________________________________________________________


Ušla sam u Peek & Cloppenburgh s namjerom da kupim lijepi kardigan. Dap, pogodili ste, nisam ga našla. Ali kupila sam dvije majice koje nisam mogla ostaviti.




On a search for a nice and quality fall/winter jacket one of the stores I went to was Mango. And right there I found amazing fall/winter jacket. This jacket you can make more or less warm because it has removable fake fur on te inside. Without fur it's perfect fall parka and with it it's an extra warm and cozy winter jacket.

___________________________________________________________________________


U potrazi za lijepom i kvalitetnom jaknom za jesen i zimu među ostalim ušla sam i u Mango. Upravo tamo sam našla predivnu jaknu prikladnu i za jesen i za zimu. Može biti više ili manje toplija jer ima ultra mekano krzno koje se može izvaditi. Bez krzna je idealna parka za jesen, a sa krznom jako topla i ugodna jakna za zimu.




Yammamay had some pretty amazing sales but I got only one thing and those are this red bikini shorts. I don't see bikini shorts all that often during summer time in stores so since this was a perfect oppritunity I've decided to get them.

______________________________________________________________________________________________________________


U Yammamayu su također imali super sniženje no ja sam kupila samo jednu stvar, a to je ovaj donji dio kupaćeg koji je kao šorc. Nisam ni tijekom sezone kupaćih vidjela puno tih šorceva za kupanje pa je ovo bila idealna prilika da ga kupim.




In Planet Obuća (footweare & accessorise shop) I got three things. Frst I got very cute pair of basic black boots. I took a picture of them before I brushed them out and that's why they're full of fuzzs. Besides them I also got a pair of beige shoes with hot pink bottom which are gonna be perfect for spring/summer. And this gloves...oh my! When I saw them I had to get them. 
______________________________________________________________________________________________________________


U Planet Obući kupila sam tri stvari. Prve su ove slatke crne čizmice. Slikala sam ih prije no što sam ih očetkala pa imaju ove neke mucice po sebi. Osim njih kupila sam i bež cipelice sa ružičastim potplatom koje će biti super za proljeće i ljeto. I ove rukavice...ajme meni! Čim sam ih vidjela morala sam ih kupiti. 




And last but not least I went to Lidl. Now, I don't know about you but I don't shop only for food in Lidl from time to time I buy some clothing pieces as well. Quality is pretty good and every week they do the update.
______________________________________________________________________________________________________________


I zadnji, ali nikako i manje važan dućan kojeg sam posjetila je Lidl. Neznam kako je to kod vas no ja tamo ne kupujem samo hranu već s vremena na vrijeme kupim i koji odjevni komad. Kvaliteta je prilično dobra, a i gotovo svakog tjedna ažuriraju ponudu.




And that would be it for this post. Did you like my new ins? Make sure to share with me your latest fashion buys. Love you! :*


I to bi bilo to za ovaj post. Sviđaju li vam se moji ulovi? Svakako podjelite samnom što ste kupovale u zadnje vrijeme. Volim vas! :*



You Might Also Like

6 komentari

  1. Voljela bih vidjeti i cijene svakog artikla :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako te nešto posebno zanima slobodno pitaj. :) Nisam pisala cijene jer nisam bila sigurna zanima li vas to ili ne no svakako ću napisati ovdje u komentarima da si svatko može pogledati :)

      Izbriši
  2. jako zanimljiv post, vecinom mi se svidjaju tvoje stvarcice. ja sam isto svasta kupovala, kad bih sve skupa poslozila mislim da bi to bila ogromna hrpa xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Here are prices for all of you who are interested! :)

    Ovdje su cijene za sve koje zanima! :)

    ZARA
    * Polka dot shirt- 50 kn

    C&A
    *Jeans- 150 kn
    *Jeans #2- 130 kn
    *Grey/black chiffon shirt- 125 kn
    *White 3/4 sleeves shirt- 100 kn
    *White Blouse- 130 kn
    *Black chiffon blouse- 150 kn

    New Yorker
    *Jeans- 230 kn
    *Bikini bottoms- 9,90 kn

    Stradivarius
    *Belt- 20 kn

    Peek & Cloppenburgh
    *Purple shirt- 60 kn
    *White polka dot shirt- 60 kn

    Mango
    *Jacket- 800 kn

    Yammamay
    *Bikini shorts- 50 kn

    Planet Obuća
    *Black boots- 260 kn
    *Beige shoes- 150 kn
    *Pink Gloves- 150 kn

    Lidl
    *White sweater- 70 kn
    *Coral shirt- 50 kn
    *White no sleeves shirt- 40 kn
    *Grey sweater- 70 kn

    OdgovoriIzbriši
  4. oke, rukavice su savršene <3 takošer, jakna i remen mi se sviđaju :) odličan fashion new-in :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe