New Essence Products- spring/summer 2016

1/03/2016


As every season this time Essence again prepared some amazing new products for us. I am very excited for some of them and I am sure you'll find something for yourself as well. I've seen that you really liked this kind of posts in the past so I've decided to write it this time again. Really soon you can expect the same kind of post but featuring Catrice products. At the end of this post you can find a bunch of products which are leaving Essence shelves.

_________________________________________________________________________

Kao i svake sezone i ovoga puta nam je Essence pripremio puno novih zanimljivih proizvoda. Jako se veselim nekima od njih, a sigurna sam da ćete si i vi naći nešto za sebe. Vidjela sam da su vam se i prije jako sviđali ovakvi postovi pa sam ga odlučila natipkati, a uskoro očekujte još jedan no tada sa novitetima iz Catrice-a. Na kraju ovog posta možete naći hrpu proizvoda koji izlaze iz asortimana.



Products leaving

























Which products are you the most excited for?

Kojim proizvodima se najviše veselite?


photo source: google images


You Might Also Like

5 komentari

  1. Najvise se veselim paleticom sa korektorima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu dočekat da ovo dođe na police!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima divnih stvarcica, nadam se da uskoro dolaze :)
    A za sto je onaj "lepeza" kist, viđam ga svako malo, ali nitko da objasni sto se radi s njime :D

    I kad vec pitam, moze li mi netko reci za sto se koriste ona crvenkasta i zuta u paleti korektora?
    Nemojte mi zamjerit, stvarno ne znam :D
    Ines

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ti nitko ništa zamjeriti, znaš kako se kaže tko pita ne skita. ;)
      Taj lepezasti kist iliti fan brush koristi se za nanošenje bronzera i highlightera. Crvenkasti korektor neutralizira plavkaste podočnjake i/ili dijelove kože dok žuti neutralizira ljubičaste dijelove.

      Evo nadam se da sam bar malo pomogla :)

      Izbriši
  4. Wooow super stvarčice nam dolaze. Jedva čekam pogotovo ove blush ball :D

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe