Juvia's place Masquerade Mini Palette - RECENZIJA + SWATCHEVI

7/14/2019


Vjerujem da već i vrapci na grani znaju koliko volim Juvia's place Nubian paletu. Toliko sam pisala/ pričala o njoj da je bilo samo pitanje vremena kada ću nabaviti još neku. Nije dugo prošlo, a u mojoj košarici na njihovoj web stranici se našla predivna Masquerade mini o kojoj ću vam danas detaljnije pričati. Time se  moja kolekcija ovih šarenih predivnoća počela širiti polako, ali sigurno. Kada mi je Masquerade stigla i kad sam je prvi put vidjela uživo ostala sam bez teksta. Kako recenzija bude odmicala shvatit ćete i zašto.


Osnovno o proizvodu:
  • Cijena: 165 kn
  • Količina: 24 g/ 1.5 g po sjenilu
  • Gdje kupiti: može se nabaviti direktno sa Juvia's place web stranice no u tom slučaju riskirate carinu jer se šalje iz USA zato je sigurnija opcija Beauty bay
Riječ brenda: ,,This product was inspired by African Festivities filled with enomourous joy and spiritual activities. The Bold Colors Represent costumes used in festivals. The nude and browns represent the African soil and environments. The perfect balance of bolds and neutrals...''

Masquerade dolazi u dvije veličine: mini i large. S obzirom da se radi o nešto življim/odvažnijim nijansama nisam htjela uzimati veće pakiranje jer sam netko tko je tek počeo eksperimentirati takvim bojama i netko tko je žešći ziheraš pa gotovo uvijek na očima nosim zemljane tonove. Moram priznati da me mini verzija zapravo totalno pozitivno iznenadila veličinom panova jer se radi o sjenilima apsolutno normalne (nimalo mini) veličine. Ne mogu uopće ni zamisliti kolika su onda sjenila u large varijanti. Pakiranje je nešto što se kao i uvijek posebno ističe kod Juvia's place paleta. Imaju apsolutno najdivnija pakiranja, kombinacije boja i ilustracije su predivne. Ovaj put je u pitanju neon roza/žuta ambalaža koja neobično dobro komplementira sjenila unutra. Zatvara se na magnet, a dolazi u kartonskoj kutiji iste boje/motiva kao na samoj paleti te sa zaštitnom acetatnom folijom preko sjenila. Na poleđini palete navedeni su si sastojci. Paleta je veganska i cruelty free.
Paleta sadrži ukupno 24 g proizvoda što je 1,5 grama po sjenilu. Zapravo skroz solidna količina pogotovo uzmemo li u obzir da se radi o mini verziji. Na poleđini palete je osim sastojaka navedeno i koja su sjenila čista sjenila, a koja su pressed pigmenti. Od 16 predivnih sjenila 4 nijanse su mat, a 12 shimmerastog finisha te je sveukupno 7 pressed pigmenata i 9 klasičnih sjenila. Moram se osvrnuti na to koliko divno sve nijanse izgledaju. Kad sam prvi put otvorila paletu jako sam se pozitivno iznenadila jer uživo izgleda stoput bolje nego na slikama. Mislim da su napravili dosta dobar balans u količini šarenih i neutralnih nijansi u paleti pogotovo za nas koji nismo navikli koristiti sjenila jarkih boja. Zapravo je super paleta za tranziciju sa klasičnih paleta na nešto življe i možda ne toliko svakodnevno. Evo kratkih opisa svih sjenila:


Chi- klasično sjenilo, predivna pomalo neobična tamnoplava sa jako izraženim ljubičastim podtonom, satenski finish
Mali- klasično sjenilo, svježa svjetlozelena nijansa, shimmerasti finish
Dalia- klasično sjenilo, jedna od meni najljepših nijansi cijele palete, predivna bogata plava nijansa satenskog finisha
Zola- klasično sjenilo, svjetlija plava sa puno šljokica, shimmerasti finish
Makeda- klasično sjenilo, još jedna od meni najdivniji nijansi u paleti, predivna ljubičasta satenskog finisha
Zobo- pressed pigment, ciklama crvena nijansa sa primjesama roze i ljubičaste, mat finish
Calabar- klasično sjenilo, jako interesantna nijansa, na prvu u pakiranju djeluje ljubičasto/crveno no zapravo se radi o smeđoj nijansi crvenog podtona, satenski finish
Bori- pressed pigment, neon roza mat nijansa koja u sebi sadrži zlatni shimmer
Giza- klasično sjenilo, savršena nježna bež nijansa za unutarnji kut oka ili highlight ispod obrve, shimmerasti finish
Burkina- pressed pigment, savršena tranzicijska smeđa nijansa za naglašavanje pregiba kapka, mat finish
Cairo- pressed pigment, po formulaciji je identična nijansi Bori jer je u svojoj bazi (ciglasto narančasta) mat nijansa no sadrži zlatni shimmer
Ada- pressed pigment, ciglastocrvena mat nijansa
Dahia- klasično sjenilo, u usporedbi sa nijansom Giza mnogo je toplijeg podtona i po finishu više satenska iako sadrži predivne veoma sitne čestice shimmera
Zulu- pressed pigment, smeđa mat nijansa crvenog podtona
Casablanca- pressed pigment, predivna jako pigmentirana topla zlatna nijansa shimmerastog finisha
Fulani- klasično sjenilo, nijansu tamnija i mrvicu hladnija nijansa od Burkine, mat finish


Sva sjenila su predivno pigmentirana, veoma se lako nanose i blendaju. Mogu se nadograđivati bez da izgledaju patchy što je također jedan veliki plus. Zapravo potpuno očekivano što se Juvia's sjenila tiče. Nisam primijetila da se sjenila truse osim što kod onih jače shimmerastih nijansi nešto čestica shimmera zna pobjeći, ali nije to ništa strašno jer je to tako i onako nešto što je teško izbjeći kod takvih nijansi. Rekla bi kako je u ovoj palet postignut dobar omjer/izbor mat i shimmerastih nijansi. Dapače, među mat nijansama ima ponuđenih i nekih zanimljivih opcija kao što je nijansa Zobo koja je definitivno nešto neobičnija no predivno izgleda izblendana u pregibu kapka. Najviše mi se sviđa što je paleta jako svestrana pa se sa njom može kreirati sve od nekog potpuno neutralnog makeupa za svaki dan do ludo šarenog looka. Za mene kao nekoga tko je tek nedavno zakoračio u svjet šarenih sjenila ova je paleta savršen uvod. Malo je van moje zone komfora, a opet ne potpuno pa mi je jako brzo prirasla srcu. Uz nju sam počela eksperimentirati i tek nedavno skužila koliko neke naizgled nespojive nijanse mogu dobro izgledati kada se iskoriste na pravi način.

          gornja slika- bez blica, dnevno svjetlo, donja slika- sa blicom

Za kraj mogu samo reći da je ova paleta ispunila sva moja očekivanja, a iskreno ništa manje nisam niti očekivala. Juvia's place ima uvjerljivo neke od najboljih formulacija sjenila koje opasno pariraju daleko skupljim. Kada mi je stigla i prvi put sam ju vidjela uživo nisam mogla vjerovati koliko su nijanse lijepše nego na slikama. Ovo je moja druga Juvia's place paleta no još su mi dvije zapele za oko tako da bi lagala kada bi rekla da je ova zadnja. Predivna, putrasta, divno pigmentirana sjenila, prihvatljiva cijena i divno pakiranje samo su neki od razloga zašto je se isplati isprobati. Za Masqerade vam od mene ide preporuka velika kao kuća!

Ingredients/sastojci:


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe