REVOX Just Niacinamid 10 % serum za lice i vrat [RECENZIJA]

8/13/2024




Kada bih morala istaknuti jedan aktivni sastojak koji najduže upotrebljavam u rutini njege kože to bi sigurno bio niacinamid. To je prvi aktivni sastojak ili tzv. "aktivac" kojeg sam uvrstila u rutinu i od kojeg sam vrlo brzo vidjela pozitivne promjene na koži. Od početka uvođenja niacinamida u moju rutinu njege kože do danas sam isprobala doista puno seruma sa niacinamidom, a tema današnje recenzije je jedan od njih - Revox Just Niacinamid 10 % serum za lice i vrat.


Osnovno o proizvodu:
  • cijena: 6,45 € (na dan 23.07.2024.)
  • količina: 30 ml
  • gdje kupiti: Dm prodavaonice i internetska trgovina
Moj tip kože: mješovita koža

Revox Niacinamid 10% serum za lice i vrat dolazi u kartonskoj kutijici, a sama bočica unutar kutijice u kojoj se nalazi serum je staklena, zatamnjena sa staklenom pipetom. Ambalaža je vrlo lijepo i kvalitetno napravljena, a pipeta vrlo dobra pri doziranju proizvoda jer je lako kontrolirati količinu. Sa niti jednom od 4-5 bočica ovog seruma koliko sam ih potrošila nisam imala problema sa ambalažom u vidu prolijevanja proizvoda. Nekoliko puta mi je znala i ispasti iz ruke no nije se nimalo oštetila, iako, naravno, ne preporučam da eksperimentirate sa time. Serum jer proziran, bez mirisa i gelaste je teksture. Ja ga koristim navečer nakon što očistim lice pjenom za umivanje i umijem se, dakle na čistu kožu kao korak prije kreme za lice. Vrlo se lako razmazuje po koži, lagan je i jako se brzo upija, a kao i svaki serum sa niacinamidom ostavlja blago ljepljiv osjećaj na koži koji meni osobno ne smeta jer već u sljedećih par minuta nakon njega nanesem kremu za lice pa mi to nikada ne predstavlja problem. Ono što najviše volim kod ovog seruma je kako odgovara mojoj koži. Osim svih pozitivnih strana koje sam do sada spomenula, niacinamid je sastojak čijim sam uvođenjem u njegu kože primijetila najveću razliku na koži, a sa ovim serumom imam osjećaj da ga najidealnije uklapam u rutinu. Koža mi je glađa i sjajnija, a pore manje (posebice one na nosu). Primijetim ogromnu razliku na koži kada ga ne koristim u odnosu na to kada ga koristim jer mi redovitim korištenjem koža izgleda mnogo bolje i zdravije. Nije mi izazivao nikakve negativne reakcije ili pojave na koži. 

Ukoliko tražite serum sa niacinamidom koji biste lako uklopili u svoju rutinu njege kože Revox Just Niacinamid 10 % serum za lice i vrat vam mogu preporučiti bez imalo zadrške. Radi se o doista savršenom serumu sa niacinamidom kojeg je pravi gušt koristiti svakodnevno, a koji na mojoj koži radi vidljivu i poprilično pozitivnu razliku. Omjer cijene, kvalitete, sastava i svih ostalih karakteristika ovog seruma je i više, no odličan i u ovom trenutku mogu reći da mu doista ne mogu pronaći niti jednu zamjerku.

Sastav:
WATER / AQUA, VITAMIN B3 / NIACINAMIDE, PROPYLENE GLYCOL, ZINC CITRATE, PHENOXYETHANOL, XANTHAN GUM, PPG-1-PEG-9 LAURYL GLYCOL ETHER, DISODIUM EDTA

You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe