Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume maskara - RECENZIJA

2/13/2021


Maskare su kod mene jedan od onih proizvoda koje konstantno mijenjam. Rijetko kada se zadržavam na samo jednoj maskari dulje vrijeme jer volim isprobavati nove i otkrivati što sve tržište nudi. To mi je pomoglo da naučim što to tražim kod maskare te kakav efekt na trepavicama najviše volim. Nije tajna niti da su mi se do sada svidjele brojne Catrice maskare pa tako uopće nije bilo dvojbe hoću li ili ne isprobati još jednu njihovu maskaru. Ovaj put je to Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume maskara o kojoj vam sada tipkam ovu recenziju. 



Osnovno o proizvodu:

Maskara dolazi u elegantnom, nježno ljubičastom pakiranju, a četkica joj je gumena. Moram priznati da inače uvijek više naginjem maskarama sa četkicama koje nisu gumene/silikonske među ostalim zbog svoje ''spretnosti'' i činjenice da se ubosti u oko prilikom nanošenja maskare sa gumenom četkicom nije nimalo ugodno. A pored toga i zbog drugačijeg efekta koji daju trepavicama u usporedbi sa četkicama koje nisu gumene. Bez obzira na to, kod Catrice maskara nekako uvijek zaboravim na taj aspekt pa je tako bilo i ovaj put. Nimalo mi ne smeta što je četkica takva jer je njome vrlo lako baratati, jako lijepo raščešlja i odvaja trepavice (što jako volim) i pokupi točno onoliko proizvoda koliko je potrebno. Maskara je  dovoljno crna što se  primijeti posebice ako stavite dva sloja. Također, nije nimalo vodenasta pa ne lijepi trepavice. Radi upravo sve ono što volim kod maskare: razdvaja trepavice, daje im odličnu boju i prekrasan volumen. Kako imam kapke koji se znaju mastiti još jedan od problema koji se zna javljati sa maskarama je preslikavanje. Kod ove maskare nisam primijetila preslikavanje, dakle, još jedan veliki plus za sve vas koji dijelite ovaj problem sa mnom. Trušenje (tu mislim na sitne crne točkice ispod očiju nakon nošenja maskare) je minimalno. Nakon 12-ak sati nošenja maskare sam imala crnih točkica ispod očiju no, meni osobno, zanemariva količina pogotovo nakon tako dugog nošenja. Maskara se vrlo lako skida bilo kojim sredstvom za skidanje šminke. Nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije iako imam vrlo osjetljive oči.

Catrice Glam & Doll Sculpt & Volume maskaru mogu preporučiti od srca. Meni se jako svidjela, ima sve karakteristike koje po meni mora imati dobra maskara, a uz to je na cjenovno povoljnijoj strani. Bez razmišljanja bih je ponovo kupila. 

Sastav:
AQUA (WATER), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, VP/EICOSENE COPOLYMER, OZOKERITE, AMINOMETHYL PROPANOL, TROPOLONE, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, STEARYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, CI 77499 (IRON OXIDES)


Lijevo- bez maskare, desno- sa 2 sloja Glam & Doll Sculpt & Volume maskare


You Might Also Like

0 komentari

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe