10/11/2014

Neutrogena Visibly Clear pink grapefruit moisturiser- REVIEW

 
 
 

You asked for it! After three weeks of trying out this Neutrogena moisturiser here is my review on it. I read many reviews on other blogs before I bought it and opinions were mostly positive. In this post wind out what's my opinion on it.

Nakon tri tjedna isprobavanja donosim vam recenziju ove Neutrogenine kreme za lice. Čitala sam malo po stranim i domaćim blogovima o njoj prije no što sam je kupila i mišljenja su uglavnom bila pozitivna stoga sam se odlučila isprobati ju, a ovdje možete pročitati moja mišljenja o njoj.
 


 
Basic info about product:
  • price: $7
  • amoutn: 50 ml
  • avalible: any drugstores
 

Packaging of this product is an A+. Tube is hygienical and slim so it can fit even in the samller makeup bags for when you travel.  Besides the actual tube is nicely packed in this box and tube is also really handy, next to this product in drugstore it's quite possible to find sample of product wich I find soo practical and really usefull. It also means nobody will open brand new product and if you are interested in smell, texture etc. you can easily check do you like it or not aka get your first impressions on it. So since I mentioned smell and texture let me give you my opinion on it. Smell is fresh kind of citrusy, I like it. After you apply moisturiser on your skin this smell won't stay for to long at all so if you don't like the smell it shouldn't be big problem. Texture is light and will not clog your pores wich is amazing and it absorbs into skin quickly. This is definitly oil-free formula and since my skin is combinationed I really do enjoy it. I would recommend it for anyone with combinationed to oily skin type. You can try it even if you have any other skin type but I feel like it wouldn't be moisturising enough for people with dry skin. It didn't dry out my skin at all and it also works good with moisturising my skin. After using this moisturiser my skin is soft and smoot. It will work good as a make up primer as well. This moisturiser contains Microclear tehnology wich I honestly didn't find as anything special.
 


Osnovno o proizvodu:
  • cijena: 40 kn
  • količina: 50 ml
  • gdje kupiti: Dm/Muller/Kozmo/Bipa drogerije
Pakiranju ovog proizvoda dajem ocjenu +5. Osim što je sama tubica lijepo upakirana u kartonsku kutiju, a i tubica je super praktična jer se proizvod jako lako i lijepo može dozirati, također na polici s ovom kremom pronaći ćete i tester (barem je tako u 'mom' Dm-u). Tako da ukoliko vas zanimaju tekstura, miris proizvoda itd moći ćete to isprobati na licu mjesta, a i proizvod koji kupujete uredno je zapakiran i siguran od znatiželjnih kupaca (da ih tak nazovem) koji baš osjećaju potrebu gurnuti prst u proizvod i izmrcvariti ga jer ''nema testera''. Vjerujem da vam je scenarij već poznat. Nadalje, miris je osvježavajuć grejpasto-citrusni, brzo nakon nanošenja nestane tako da ukoliko vam miris ne odgovara vjerujem da to neće biti preveliki problem. Jedna jako zanimljiva stvar kod ove kreme je da sadrži Microclear tehnologiju tj trebala bi vam pomoći očistiti lice od bilo kakvih akni itd te očistiti pore. Nisam sigurna koliko to drži vodu jer ja baš nisam vidjela nikakve promjene u tom pogledu. No jedna stvar koja je sigurna je da je definitivno oil-free formula te je zbog toga moja koža (pogotovo t-zona) jako voli. Ova krema je jako lagane teksture i to je stvarno super jer osim što se brzo upija lagana je na koži, a to je uvijek plus. Dok sam je kupovala bila sam u žurbi tako da baš i nisam obraćala pažnju na sastav, no kada sam došla kući vidjela sam da su, nažalost, alkoholi već pri samom vrhu popisa sastojaka. Kako bilo ipak sam joj htijela dati šansu i isprobati je. I da vam iskreno kažem uopće mi nije isušivala kožu! Jako dobro hidratizira kožu iako sam ja mislila da će ovi alkoholi u sastavu totalno isušiti moju kožu i izazvati iritacije no to se ipak nije desilo. Ja je koristim ujutro nakon umivanja i navečer poslije čišćenja lica i stvarno mi je odlična. Preporučila bi je svima s mješovitom/masnom kožom jer smatram da je u biti za ta dva tipa kože idealna.

 


 
Indredients/sastav:

You Might Also Like

6 komentari

  1. Sviđa mi se ova kremica,šteta zbog alkohola,ali ako ne isušuje mislim da bi mogla pokuštai :) Sviđa mi se mirisni sastav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno super tako da ti ju toplo preporučam :)

      Izbriši
  2. Dva puta probala, napali me gadovi-hvala, dovidjenja! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam piling/scrub iz iste linije, pogotovo miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, čula sam da im je taj piling odličan tako da i njega namjeravam isprobati :)

      Izbriši
  4. Ja sam je nekada davno koristila kada je tek izasla,miris joj je odlican bio i samo mi se zbog toga svidala,a da je radila svoju funkciju koju je trebala pa bas i nije.

    OdgovoriIzbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe