10/18/2014

Today I decided to show you what is currently on my WL (wishlist). This post is gonna be my beauty WL, so through some pictures you are going to see few products I would love to have in my collection and try out. If you you would like to see my fashion WL leave me comment down below. This WL, as well as fashion one, is constantly changing. I always add something new and remove things I purchased. I tried to keep this post kind of organized by some categories so it would just be easier to get some kind of overview on products. Hope you like it!

Skincare/Haircare

Estee Lauder Advanced night repair, Kerastase Discipline Maskeratine, Morocanoil Oil treatment



Make up

Mac Ruby Woo, Chanel Le Blush Creme- 65 Affinite, 63 Revelation, Mac pro longwear concealer



Naked 3, Benefit Porefessional, Benefit Hoola bronzer, Nars Angelika/Laguna duo



Tools

Real Tehniques Core set, Beauty Blender, Mac 109, 217


Parfumes

F for Fascinating by Salvatore Ferragamo, Paco Rabanne- Lady Million, B.U. trendy

 
So that would be it for my beauty WL. I would be really grateful if someone would tell me were can I buy last parfum, B.U. trendy, I'm looking for it everywhere for such a long time but there is literally no wear to buy it and it has been (and it still is) one of my fav perfumes.

 
Do you like my WL? What's currently on your wishlist? 

You Might Also Like

10 komentari

  1. Gdje u hrvatskoj ima za kupiti mac proizvode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno još nigdje no najavljen je skori dolazak Mac trgovine u Zagreb, vjerujem kroz idućih mjesec-dva.

      Izbriši
  2. Fenomenalna wish lista :D Želim si Naked trojku, dok Discipline masku čekam da mi stigne s feela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Nadam se da će past kakva recenzija, bilo bi mi drago pročitati tvoje dojmove :)

      Izbriši
  3. Hoola bronzer je dugo i na mojoj WL i otkako sam ga dobila, ne odvajam se od njeg' :) Naked 3 je predivna paleta, malo sam je zapostavila u zadnje vrijeme, nepravedno naravno, moram da je izvučem iz ladice :D Ruby Woo je moj omiljeni crveni ruž, predivan je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naked trojka mi je najljepša od sve tri nakedice i stvarno mi je dugo na WL, Ruby Woo mi je definitivno jedna od najljepših crvenih nijansi ruža ikada :)

      Izbriši
  4. Gdje ima u hrvatskoj kupiti hola bronzer?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost kod nas nije dostupan jer nigdje na našim prostorima nemamo Benefit kao brend. U Srbiji imaju Sephoru koja drži Benefit pa bi tamo sigurno trebalo biti no najbolje naručiti preko interneta sa provjerenih stranica :)

      Izbriši
  5. Gdje mogu u hrvatskoj kupiti naked 3 paletu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trenutno nažalost nigdje, jedino se može naručiti preko interneta.

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe