Favourite beauty products of 2018

1/08/2019



Happy New year everyone! Hope you all are feeling well and had a nice homecoming. I still can't wrap my had around the fact that 2019 is already here. It feels like it was only a couple of weeks ago that we were counting down to enter 2018. Now, what better way to start of this year blogvise than making a recap of all of the great beauty products I discovered in the past 365 days. All of the products mentioned are things that were very loved in my beauty corner so I hope you will try some of them and enjoy them as well.
***
Sretna nova godina svima! Nadam se da ste mi dobro i da ste se lijepo proveli na dočeku. Ne mogu vjerovati da nam je 2019. već stigla. Imam osjećaj kao da smo prije svega par tjedana odbrojavali do ulaska u 2018. Mislim da po pitanju bloga nema boljeg načina za započeti novu godinu nego na jednom mjestu objediniti sve predivne beauty proizvode koje sam otkrila tijekom poslijednjih 365 dana. Svi spomenuti proizvodi su stvari koje su bile vrlo voljene kod mene pa se nadam da ćete isprobati neke od njih i jednako tako uživati u njima.


Njega kože

Za početak krenimo sa skincare proizvodima s obzirom da sam sve više počela eksperimentirati sa tim tipom proizvoda i isprobala mnogo novih prošle godine. Što se tiče čišćenja lica novi favorit mi je postala Mixa Anti-redness umivalica blagog mirisa koja ne isušuje moju kožu, a jako lijepo čisti lice. Osim nje i dalje sam ostala vjerna Garnier micelarnoj bez koje jednostavno ne mogu iako su beauty svijetom posljednjih nekoliko mjeseci počele kružiti negativne konotacije vezane općenito uz micelarne vode no o tome ćemo više nekom drugom prilikom. Za dnevnu i noćnu njegu isprobala sam puno proizvoda no kao najdraže moram istaknuti Balea Aqua serum koji sam napokon kupila nakon svih pozitivnih stvari koje sam čula o njemu, a sada ga koristim svakodnevno prije nanošenja dnevne/noćne kreme te Vichy Neovadiol kremice za dan i noć. Neovadiol kreme su mi se pokazale kao odličan izbor za moju mješovitu kožu jer ju ne zamaste dodatno, a lijepo njeguju. Pored svakodnevne rutine njege kože nekoliko puta tjedno na lice obavezno stavljam neki oblik maske. Maske mi puno pomažu posebice zimi kada mi koža zna biti ''ispijena'' od hladnog i suhog zraka. Hikaru maske sam imala prilike isprobati kada mi ih je prijateljica donijela sa puta na Tajvan. Komotno mogu reći da se radi o najboljim sheet maskama za lice koje sam do sada imala. Maska za okoloočno područje im je također odlična. Ravnomjerno su natopljene proizvodom, niti previše niti premalo, a ne morate se bojati niti da će vam padati sa lica jer fino ''sjedaju''. Osim njih za nešto dublje čišćenje pora najviše sam posezala za L'oreal pure clay glow maskom. Ona djeluje 2 u 1, osim što mi pročisti pore nikad me ne razočara niti u prestrašivanju ukućana dok je imam na licu. :D
Iako ne spada pod njegu kože lica već tijela ne mogu ne spomenuti jedno od boljih kozmetičkih otkrića, a radi se od Nivea Body Mousseu za tijelo koji se brzo upija u kožu bez ostavljanja ikakvih masnih tragova na odjeći što je za svaku pohvalu. Jedino mi je žao da je ovaj od malina i bijelog čaja bio limtirano izdanje jer je miris predivan.
***
Skincare

Let's star off with skincare products since I started to experiment a bit more with this type of products and tried lots of new ones last year. When it comes to face cleansing my Mixa anti-redness face wash became my new favorite. It's so gentle with skin, doesn't try it out but removes impurities very well. Besides that I also loved Garnier micellar water which I simply can't live without regardless of all of the negative connotations surrounding micellar waters in general, but let's leave this topic for another time. For day and night care I tried a lot of different products but if I have to pick the ones I like best it would most definitely be Balea Aqua serum, which I finally got after so many positive things I read about it, in combination with Vichy Neovadiol day and night moisturizers. This turned out to be the best match for my combinationed skin since non of this products made it greasy yet it was well hydrated. Besides this masks a couple of times a week are a must for me. This helps me so much especially during cold winter months when cold and dry air just sucks out all of the moisture from my skin. Hikaru masks are something I got to try after my friend brought them from her trip to Tajvan. Without of a doubt this are the best sheet masks i've ever tried. Just the perfect amount of product it's soaked in and doesn't slide off the face. Also have to mention L'oreal pure clay glow mask which is great for a deeper cleanse but also doubles up as 2 in 1 product. Not only does it clean skin but it also never seems to disappoint me with scaring the rest of my household members while it's on my face.
Even though it doesn't really belong to face care there is one body care product that has to be mentioned since it is one of my biggest beauty discoveries from last year- Nivea body mousse which has such a light texture and doesn't leave stains on the clothes. To bad this raspberry and white tea was limited edition because smell is divine.


Njega kose

Prošle godine sam uživala otkrivajući koji proizvodi se najbolje ponašaju u kombinaciji sa mojom kosom. Iako ih ne mogu izdvojiti previše ovdje je ipak nekoliko najbolji od najboljih koje sam nastavila koristiti dok pak ne naletim na nešto bolje. Od šampona i regeneratora najviše sam voljela i koristila Elseve. I to sve moguće vrste osim šampona sa glinom koji još nisam isprobala kao ni pripadajući regenerator. Čini mi se kao da od svih proizvoda do sada najbolje odgovaraju mojoj kosi pa ih se nastavljam držati sve dok ne nađem neku cruelty free alternativu jer mi po tom pitanju L'oreal nije pretjerano drag pa ako imate preporuku za dobre cruelty free proizvode za kosu pišite mi svakako. Puno sam koristila i Balea sprej za zaštitu kose od topline. Kod ovih sprejeva nikada ne mogu točno procijeniti koliko stvarno funkcioniraju, a koliko ne no ovog sam religiozno koristila cijele godine i čini mi se da dosta pomaže u rasčešljavanju kose osim toga što štiti od topline. Za kraj evo i dva najveća favorita u ovoj kategoriji- Gliss Kurr regenerator u spreju koji se ne ispire i Pantene 3 minute miracle. Bez imalo zadrške dva najbolja proizvoda koje sam otkrila. I jednog i drugog sam kupila na nekakvim sniženjima na totalni blef, a ostala sam oduševljena. Gliss regenerator u spreju obično nanosim na kraju kada skroz osušim kosu fenom. Pantene 3 minute miracle predivno njeguje kosu, razliku sam primijetila nakon cca 3 korištenja posebice na vrhovima kose koji su bili ispucani. Kombinacija ova dva proizvoda mi toliko lijepo njeguje kosu, čini je mekom i ono najbolje od svega nakon njih mi kosa miriši predivno po nekoliko dana nakon pranja. Imaju moju toplu preporuku.
***
Haircare

Last year I enjoyed discovering which hair products work best in combination with my hair. Even though there is not much of the products to be mentioned in this category there is a couple of them I repruchased and still use. As for shampoo and conditioner most used was definitely anything from Elseve line besides charcoal shampoo and conditioner which I still haven't tried out. I feel like they soot my hair the best but I am currently looking form some cruelty free options since that is the main reason why I don't buy L'oreal products that much. If you have any suggestions for good curelty free hair product definitely let me know and I will be more than glad to try them out. Balea heat protecting spray is something i used religiously regardless of the fact that most of the time it is hard for me to evaluate effectiveness of heat protecting sprays. However, I didn't notice any additional heat damage to the hair and it helped with untangling which is always a big plus. For last here are two of my biggest favorites in category- Gliss Kurr leave in conditioner and Pantene 3 minute miracle. Without of a doubt the best products I discovered. Gliss conditioner is perfect for using after blow drying hair since it restores moisture. Pantene 3 minute miracle works so well at nourishing the hair. It wasn't until about three uses I noticed the difference especially at the very ends of my hair which were a bit damaged previously. Combination of this two products makes my hair super soft, healthy and the best of all- hair smells amazing all the way until next wash. They both deserve my sincere recommendation.


Dekorativa

Proizvoda u ovoj kategoriji je dakako najviše iako sam pokušala suziti izbor koliko god sam mogla. Primjetiti ćete da je najviše Essence i Catrice proizvoda u igri jer eto tako se jednostavno zalomilo. Najdražeg tekućeg pudera nema na slikama jer moram otići po novu bočicu no pobjednik je Catrice HD liquid foundation. Najviše mi se svidjelo kako izgleda na koži jer nije cakey, a daje lijepo prekrivanje. Njega uvijek obavezno setiram Essence All About Matt transparentnim kompaktnim puderom kojega ne mogu dovoljno nahvaliti no vjerujem da ga je većina vas do sada već isprobala i zna koliko je dobar. Kada već spominjemo proizvode za lice ne smijem zaboraviti apsolutni favorit među highlighterima-  Catrice Galactic Highlighter Drops. Ne znam ima li ga još za kupiti u drogerijama no ako da- kupite. Treba vam. Nema na čemu. Može se bez problema nadograđivati ovisno o tome koliko sjaja želite. Na koži izgleda toliko predivno da ne mogu opisati. Prvi favorit među proizvodima za oči je, pogodili ste- Juvias Place Nubian paleta sjenila. Već sam sama sebi dosadna s time koliko hvalim ovu paletu, ali jednostavno si ne mogu pomoći. Vrijedi daleko više od svoje cijene i ako se ikada odlučite za kupnju nećete se razočarati. Ako želite pročitati njenu recenziju kliknite OVDJE. Druga paletica koja mi se također svidjela je Essence All About Roses koju sam ugrabila na sniženju za svega 10 kn (ma i manje- 9,90 kn). Predivne roskaste i ljubičaste nijanse hladnijeg podtona. Sve su nijanse lijepo pigmentirane i mogu se kombinirati na stvarno puno načina. Od pojedinačnih sjenila najviše sam koristila ona kremasta, a kao dva najdraža mogu izdvojiti Maybelline Color Tattoo u nijansi 65 Pink Gold i Catrice Stylo Eyeshadow Pen u nijansi 030 Copper And Paste. Zadnji proizvod za oči koji stalno iznova kupujem je Essence Lash Princess maskara za koju bi rekla da je odličan cruelty free dupe za Maybelline Lash Sensational. Daje odličan volumen, boju i na sljepi trepavice, a košta svega 20-ak kn.

Ostali su nam još proizvodi za usne i nokte. Naravno da se na ovom popisu morao naći moj omiljeni Essence Instant Colour ruž u nijansi 08 koji nosim skoro svaki dan. Moram pohvaliti i Catrice Matt Lip Artist ruž u olovci za koji mi je užasno žao da su ga maknuli iz prodaje jer bi ih sada najradije pokupovala u svim nijansama koliko su divni i dugotrajni. Osim njih najviše sam nosila Wet'n'wild megalast ruž (nijansa Bare it all) i predivan Essence Matt Matt Matt ruž (nijansa 02) nešto hladnijeg podtona pa je idealan za ovaj zimski period.

Iako sam prošle godine malkice eksperimentirala sa umjetnim/gel noktima već sam se nakon 4 mjeseca vratila svojim prirodnima i klasičnom lakiranju kod kuće. U te svrhe najčešće sam posezala za nude nijansama jer ih nekako najviše volim nositi na noktima, idu mi uz sve što obučem, a nokti mi izgledaju lijepo i njegovano. Među najkorištenijima se ističu S-he stylezone lakovi iz dm-a (nijanse 002 i 020) koji su me ugodno iznenadili odličnom formulacijom. Osim njih tu su naravno Essence lakovi u pastelnim tonovima (21 a whisper of spring i 63 itsy bitsy blue bikini) kao i jedan od meni najdivnih glittera (06 space queen) te njihov čuveni qucik dry top coat. Iz Catrice Kaviar Gauche LE uspjela sam uhvatiti samo jedan lak no ubrzo mi je postao jedan od najdražih u kolekciji (nijanca C01 Nude Sublime).
***
Makeup

This second to last category is obviously going to contain  the most products. Most dominante brands are Essence and Catrice which I loved and used dearly. Starting with the base my favorite foundation is not even in the picture since I have to go and get a new bottle but it is most definitely Catrice HD liquid foundation. What I love about it is the way it covers and looks on the skin without being cakey. Setting is always a good idea and for this purpose my choice is Essence All About Matt translucent powder which everyone is raving about so most of you probably already tried and know how good it really is. Speaking of face products what kind of favorites whould this be without mentioning my favorite highlighter of the year- Catrice Galatic Higlighter drops. Don't know if you can still find it in drugstores but if you find it- buy it. You need it. You are welcome. It's super easy to build it up depending on how much glow you like. On skin it look so good words can't even describe. First eye makeup favorite of mine is, you guessed it- Juvias Place Nubian Palette. I mentioned it so many times it's not even interesting anymore. But what can I do. It is worth so much more than it's price. If you get your hands on it there is no way you will be disappointed. If you want to read my review on it click HERE. Second palette I love is Essence All About Roses which is more of a cool toned palette consisting mostly of pinkish and purpleish shades. Great pigmentation and many look possibilities. Most of the mono eyeshadows I used were cream shadows such as Maybelline Color Tattoo in shade 65 Pink gold and Catrice Stylo Eyeshadow pen in 030 Copper and Paste. Both great even for us with oily eyelids. Last eye product I have to mention is something I repurchase all the time- Essence Lash Princess mascara which is probably the best cruelty free dupe of Maybelline Lash Sensational. Great volume, color and most importantly separates lashes very well.

Now, we have to go through lip and nail products. This list wouldn't be valid without mentioning Essence Instant Colour lipstick in shade 08 which I wear pretty much every single day. Catrice Matt Lip Artist pen lipstick that didn't get the recognition it deserves because not a lot of bloggers talked about it really and it's truly great. So sad Catrice decided to discontinue it because I would get it in every shade there is. Besides this two, there is two more lip products that stuck with me- Wet'n'wild megalast (shade Bare it all) and gorgeous Essence Matt Matt Matt (02) which is more of a cool toned lipstick perfect for winter.

Last year was the first time I experimented with fake/gel nails. After about 4 months I decided to go back to my naturals and painting nails at home. Nudes are my kind of nail polish shades. They look good no matter what you wear and hands look well pampered. Nudes that were used the most out of my collection are S-he stylezone nail polishes (shades 002 and 020) which have impressed me with great formula. Of course we need a little pop of color in summer so here are Essence gel nail polishes (21 a wisper of spring and 63 itsy bitsy blue bikini) as well as one of the mos gorgeous glitters (06 space queen) and their famous quick dry top coat. I managed to get my hands on only one nail polish from Catrice Kaviar Gauche LE but it soon became one of my biggest favorites from collection (shade C01 Nude Sublime).


Dodaci/alati

Posljednja od 4 kategorije na koje sam podijelila prošlogodišnje kozmetičke favorite no svakako ne manje važna. Nisam kupovala previše novih stvari u ovoj kategoriji već sam se koncentrirala na to da više koristim kistove koji su mi dulje vremena stajali po strani. Jedina nova stvar koju sam isprobala je Real Tehniques spužvica koju su svi hvalili na sva zvona, a shvatila sam i zašto. Sada ne mogu bez nje i jedina je stvar koju koristim za blendanje/nanošenje tekuće podloge i korektora. O Miomare kistovima iz Lidla sam vam već tipkala recenziju, a ovaj za rumenilo je odlična stvar. Nije premekan niti pretvrd, lijepo pokupi proizvod, a može se koristiti i kao kist za bronzer. Da ih Lidl ima u stalnoj ponudi odmah bi si kupila još jedan za rezervu. Za kraj tu nam je, po mom skromnom mišljenju, najbolji kist za blendanje drogerijskog ranga- Essence blending brush koji osim što preslatko izgleda u ovoj lila-bijeloj kombinaciji boja odlično obavlja posao za koji je namijenjen.
***
Tools

Last but not least out of 4 categories I divided my 2018 favorites to. In all honesty I haven't purchased that many new beauty tools but concentrated more on using what was already in my makeup corner. The only new thing I tried and fell in love with is Real Tehniques makeup sponge. Everyone raved about it and than i realized why is that all about. Now it is the only thing I use to blend/apply foundation and concealer. A couple of years ago I talked about Miomare makeup brushesfrom Lidl, their blush one is a great find. If Lidl had them in stores all the time I would for sure buy another one to have as a backup. Lastly, Essence blending brush. In my humble opinion the best drugstore blending brush you can find over here. Not only does it look really cute in this lilac-white color combo but it also gets the job done very well.


Which products are your 2018 favorites?
Koji su vaši kozmetički favoriti prošle godine?

You Might Also Like

4 komentari

  1. Obožavam ljeti koristiti Gliss Kurr leave in conditioner, a od Elseve volim njihove maske za kosu

    OdgovoriIzbriši
  2. Juvias palete obožavam tako da vjerujem da je super. I L'oreal maska me baš zanima. Ja imam onu od kiwi-a i obožavam je, a mojoj prijateljici je koma :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš sam jučer objavila detaljniju recenziju maske pa si pročitaj ako hoćeš :) Meni je odlična

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe