[PREVIEW] New Essence Products- 2019 Update

1/18/2019


Hello lovely people, hope you are having an amazing day! Couple of days ago I asked you on my Instagram if you'd like to see an article featuring all of the new upcoming Essence Cosmetics products for first part of 2019. A lot of you (100% to be exact) said yes so here it is- 2019 Essence update. There is a lot of amazing products coming out and a bunch of them are already on my wishlist. Let me know which products are you looking forward to the most. 

Pozdrav divni ljudi, nadam se da ste mi dobro! Prije nekoliko dana sam vas na svom Instagramu pitala biste li htjeli članak sa svim novim nadolazećim Essence proizvodima za prvi dio 2019.godine. Kako je većina vas (100% vas da budem preciznija) odgovorilo pozitivno članak je danas ugledao svjetlo dana. Stiže nam jako puno zanimljivih proizvoda od kojih je već podosta na mojoj listi želja. Pišite mi kojim se proizvodima vi najviše veselite. 

  
Prices/cijene:
shine last & go! gel nail polish Dream Nails- 1,59€
City palettes-  6,99 €
you better work! tinted day cream- 3,79€
you better work! fixing powder- 3,49€
you better work! camouflage concealer palette- 3,79 €
you better work! fixing spray- 2,99€
you better work! eye primer- 2,79€
you better work! mascara- 2,99€
the dip eyeliner- 2,49€
peel off lash glue- 2,49€
EYE PENCIL smokey crystal ultra longlasting eye pencil Smokey Eyes 2.0- 2,49€
EYEBROW PENCIL micro precise eyebrow pencil- 1,99€
Gloss & Crystal Serie – plumping nudes lipgloss- 2,29€
                                         crystal wet look lipgloss- 2,29€
MY BEAUTY LIP RITUAL BALMS- 1,99€
extreme last base coat- 2,49€
extreme shine top coat- 2,49€
my glow passion blush my glow passion highlighter- 2,79€
face all-rounder brush- 3,49€
hey CHEEKS blush, bronzer & highlighter palette- 5,99€
#insta perfect liquid highlighter- 3,49€



Photo credit: Miss von Xtravaganz

You Might Also Like

2 komentari

  1. Baš se veselim novitetima! Ali mi je s druge strane užasno krivo zbog nekih dobrih proizvoda koje povlače iz prodaje. 😏

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se tako osjećam svaki put kad mijenjaju asortiman pogotovo ako povlače neki proizvod koji redovito koristim i kupujem

      Izbriši

Razmijenimo mišljenja, natipkaj mi komentar! 😊

Subscribe